amanda1980 schreef:moet eerlijk zeggen dat ik dit filmpje ook niet spectaculair vind.
maar idd ik wil trail rijden geen reining. sorry maar zo heel erg veel bijzonders zie ik ook niet in reining. ik zie wel een paar dingen die ik knap vind in reining, zo is het niet. spin, stop, galopwissel en rollback zijn best leuk om te zien. daar houd het voor mij wel bij op. rondjes gallopperen kan ik ook, en van snel naar langzaam lukt mij ook nog wel. zie daar geen moeilijkheid in. maar goed, nou zal ik wel de reining ruiters voor hun kop stoten. ach ja, daarom wil ik ook trail rijden en geen reining. ieder zijn ding denk ik dan maar.
Niet alleen heeft iedereen verstand van, maar zelfs iedereen kan het. Het is zo makkelijk dat ik me er over verbaas dat ik zo stom ben om nog geld uit te geven aan een goeie trainer. Ik denk dat ik Jan maar bel en zeg dat ik niet meer kom omdat dat volgens hier helemaal niet nodig is. Kan dus makkelijk volgend jaar een 70 rijden in de DRHA zonder training. Scheelt een hoop geld. Ook blijft maar paard dan heel volgens andere bokker. Want van reining gaat ie wel stuk blijkbaar.