[WN] leuke reining paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:54

VivaLaVida schreef:
Hoezo cru om te zeggen? Als je paard dood is mag je zijn naam hergebruiken voor een ander paard... zo raar is dat toch niet? Niet dat iedereen dat zou willen ofzo, maar het kan in ieder geval. Dus zo kunnen er ook 2 paarden zijn waarvan 1 levend met dezelfde naam :)

Dat kan volgens mij alleen als er geen showrecord op het eerste paard zit.
Naam veranderen van een bestaand paard kan ook, maar dan ook alleen maar als er geen showrecord op het betreffende paard zit.
Bovendien kost dat een paar centen. Imo zonde van het geld.

quarterH

Re: leuke reining paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:56

dat mag idd alleen als het paard nooit is geshowt en nooit nakomelingen heeft gekregen.
ver veranderen van een nama is niet zo duur, ik heb dat bij mijn vorige paardje gedaan, was iets van 40 of 50 dollar ofzo. was het mij wel waard :-)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:58

Zou het mij niet waard zijn. Ze krijgen sowieso een stalnaam, dus wat kan mij die stamboeknaam schelen?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:59

wedstrijden

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:52

Als ik op dat moment niet op een paard zit met de naam "Imabigmotherfucker" of iets in die trend - gaat de AQHA sowieso niet toestaan- maakt het mij niet uit. Niet op stal, niet als ik het papier zie, en niet als een ander het omroept.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:02

Ik heb de naam van mijn APHA merrie gelijk laten veranderen toen ik haar als veulen kocht, omdat ik haar eerst geregistreerde naam negatief vond klinken en deze vanwege het max. aantal te gerbruiken leestekens ook nog eens een grammaticale fout bevatte -:) Niets ten nadele van de fokster :* maar ik vond de naam gewoon niet bij het paardje passen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:25

Cassidy schreef:
VivaLaVida schreef:
Hoezo cru om te zeggen? Als je paard dood is mag je zijn naam hergebruiken voor een ander paard... zo raar is dat toch niet? Niet dat iedereen dat zou willen ofzo, maar het kan in ieder geval. Dus zo kunnen er ook 2 paarden zijn waarvan 1 levend met dezelfde naam :)

Dat kan volgens mij alleen als er geen showrecord op het eerste paard zit.
Naam veranderen van een bestaand paard kan ook, maar dan ook alleen maar als er geen showrecord op het betreffende paard zit.
Bovendien kost dat een paar centen. Imo zonde van het geld.

ja klopt!

Wb: ik ben de naam die dainty eerst had vergeten maar ik weet nog dat ik het echt een vreselijke naam vond := en geef je groot gelijk dat je m veranderd hebt!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:58

Kan mij eigenlijk weinig schelen, zo'n naam. Wedstrijden of niet. Miss Handy is een ridicule naam en Eagles Command Sen vind ik ook niet je van het. Persoonlijk vind ik de naam van Qton Werewolf wel erg leuk gevonden van mezelf. Omdat het echt bij hem past. (heeft het silhouet van een huilende wolf op zijn schouder en is geboren bij volle maan)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:09

die van mij was hollywoods gold delight.... nou sorry maar dat vond ik helemaal niks!! paste ook totaal niet bij hem. en ach als je dan toch al het papierwerk moet regelen kan die naam ook meteen veranderd worden.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:55

dat vind ik nog wel een leuke naam Pieke. mijntes heeft Hollywood Royal Girl en dat laat ik ook mooi zo. vind het prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:33

die van mij heet sehz nobodys fool omdat ze 10 voor 12 is geboren, net niet op 1 april!!! :D

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:26

VivaLaVida schreef:
die van mij heet sehz nobodys fool omdat ze 10 voor 12 is geboren, net niet op 1 april!!! :D

ook een leuk verhaal :D Wij hadden ooit een April Fish, geboren op 1 april en een April Joke, idem dito.

En Hollywoods Gold Delight vind ik nu echt nog veel minder erg dan Miss Handy. Maar Handy is gewoon Handy. En ze zal ook Handy blijven. Hennepie Speknekkie om precies te zijn. :D
Een vriendin van mij haar eerste pony heette ooit Handicap. Is ook altijd Handicap gebleven. Het stond zelfs zo op haar dekje 8-)

Zijn jullie allemaal zo blij met jullie eigen namen, misschien ? Wat maakt dat nu uit, een naam ? Ieder paard heeft toch een stalnaam ? Althans bij ons toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:05

shez nobodys fool dus, niet sehz :P
nou als ik hem niet zo mooi zou vinden dan zou ik de naam zo laten. Maar sommige namen zijn we heel raar of ten nadele van het paard en dan zou ik m veranderen. Of met een domme spelfout erin.

We gaan beetje offtopic!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:57

ja, ik heb net van iemand een pb gekregen en die naam is echt wel heel erg. Raar dat ze zoiets aannemen bij de AQHA...
Maar soms heb je ook errug leuke.

Who Whiz It
Chakachakaboom
Peek a boom
frankly my dear
Areyoutalkingtome
here comes trouble
Kajagoogoo

deze vind ik erg leuk. In de America's Horse staan ook soms erg leuke.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:32

boomchicawawah is ook errug leuk :j

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:02

ik ken ook een no papparazzie please.. vind ik ook wel grappig.
haar stalnaam is Halo.. en dat vind ik ook prachtig. (toevallig is het ook een prachtig paardje)

soms zijn er idd erg leuke namen, maar er zijn enkelen die de plank volledig mis slaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:18

sevke schreef:
ja, ik heb net van iemand een pb gekregen en die naam is echt wel heel erg. Raar dat ze zoiets aannemen bij de AQHA...

:')

shez nobodys fool heette eigenlijk als roepnaam "nono"..
vond ik ook niet zo :o heb het veranderd naar Sierra, wat weer sier, siertje, of cherry is geworden :=

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:22

*is nu wel benieuwd wat die "erge 'naam is * :o?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 17:40

haha ja daar begin ik nu ook serieuze vraagtekens bij te krijgen :?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:00

en waar is TS ?
en haar zoektocht ?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:43

geen idee. al een poosje niets meer van TS gehoord.

Tishaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:52

Mijn paardje noemt Le Mans 24, ik wilde het eerst laten veranderen, maar eigenlijk vind ik het bestwel origineel! Geen enkele Quarter heeft een Franse naam ;p De 24 uren van Le Mans en ja hij is snel :D

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:09

Een zoekertje : vrienden van ons hebben een Goliath-veulen. Nu bedacht ik bij mezelf : moest ik een Goliath veulen hebben, ik noemde 'm Theraphosa Blondi. :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:11

? waarom?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:14