Paintless schreef:ja oke. sociaal IQ is je EQ.
ik heb wel behoefte aan mensen, maar kan niet zo goed met ze omgaan hahaha
Dat zal wel meevallen, denk ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dofuzz schreef:Laat me daar dan ook nog even aan toevoegen dat vanuit mijn ervaring de mensen die uitzonderlijk goede trainers blijken te zijn, meestal een lichte vorm van autisme hebben. daardoor schijnen ze beter paarden te kunnen doorgronden maar zijn meestal kontaktgestoord met mensen.
het zijn degenen die "teleurgesteld zijn in de mensheid" die dieren vermenselijken.
mijn conclusie :
licht autistisch : kunnen zich vereenzelvigen met dieren en worden over het algemeen uitzonderlijk goede trainers mits er talent aanwezig is.
laag sociaal IQ en EQ : vereenzelvigen hun dieren met zichzelf en dienen hun menselijke eigenschappen toe
biaggi schreef:dofuzz schreef:Laat me daar dan ook nog even aan toevoegen dat vanuit mijn ervaring de mensen die uitzonderlijk goede trainers blijken te zijn, meestal een lichte vorm van autisme hebben. daardoor schijnen ze beter paarden te kunnen doorgronden maar zijn meestal kontaktgestoord met mensen.
het zijn degenen die "teleurgesteld zijn in de mensheid" die dieren vermenselijken.
mijn conclusie :
licht autistisch : kunnen zich vereenzelvigen met dieren en worden over het algemeen uitzonderlijk goede trainers mits er talent aanwezig is.
laag sociaal IQ en EQ : vereenzelvigen hun dieren met zichzelf en dienen hun menselijke eigenschappen toe
+++Als jij me een " uitzonderlijk goede trainer" kan tonen die een lichte vorm van autisme heeft, kontaktgestoord met mensen is, met een laag """sociaal IQ""" en EQ door het leven gaat en zich vereenzelvigd met dieren dan toon ik jou hoe mijn zeepaardje een reiningproef aflegt met een octopus op zijn rug!+++
Ge_Braadslee schreef:Paintless schreef:ja oke. sociaal IQ is je EQ.
ik heb wel behoefte aan mensen, maar kan niet zo goed met ze omgaan hahaha
Dat zal wel meevallen, denk ikZo moeilijk is dat toch niet ?
biaggi schreef:Ik ken die brave mensen niet, ik wil gerust aannemen dat het uitzonderlijk goede trainers zijn!
Maar waar haal je het dat ze een laag iq, eq autisme........hebben?
Die gasten zitten aan de andere kant van de aardbol en jouw analyse is heel kras!
dofuzz schreef:biaggi schreef:Ik ken die brave mensen niet, ik wil gerust aannemen dat het uitzonderlijk goede trainers zijn!
Maar waar haal je het dat ze een laag iq, eq autisme........hebben?
Die gasten zitten aan de andere kant van de aardbol en jouw analyse is heel kras!
laat ik die nou alle drie persoonlijk kennen. ik bezit geen zeepaardje maar wel net genoeg cash om een paar keer per jaar aan de andere kant van de aardbol te zitten.
alle 3 voelen zich niet altijd even makkelijk in gezelschap van vreemden en slaan min of meer dicht als het gezelschap 6 of meer mensen bevat. maar iedereen wil daar wel zijn prospects kopen owv uitzonderlijk goede trainers. je ziet ze ook niet zoveel op show owv hun "issues". de bekendste van dat soort personen vergat ik nog : Larry Rose