[WN] BOKTKAMP 2003, de groepsfoto!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:25

vera schreef:
[Heel de wereld plaatst foto's op TWEE speciaal hiervoor opengestelde forums en nu zou Bart problemen hebben met 20 Boktkampfoto's Verward
Ikke ff nie meer snappu
Bloos

Ik vrees dat als je alle foto's wilt plaatsen dat het er meer worden dan 20, er staan er nu al meer in de albums tenslotte. Wat ik begrepen heb heeft FH er iets van 120 gemaakt of zo Verward

Het lijkt mij gewoon een praktischer oplossing, maar als iedereen er anders over denkt Verward

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:16

vera schreef:
Vandaar mijn voorstel om toch iedereen te laten genieten van de foto's.

Ik vind het allemaal prima hoor, volgens mij zijn de fotos van mij redelijk netjes Schijnheilig . Doe maar gewoon wat het gemakkelijkst is Clown

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:22

Francisca schreef:
Ik vind het allemaal prima hoor, volgens mij zijn de fotos van mij redelijk netjes Schijnheilig . Doe maar gewoon wat het gemakkelijkst is Clown

Ja hoor, allemaal heel keurig

Ik was ook echt niet van plan om 120 foto's te plaatsen maar er een paar leuke uit te zoeken. Dit wilde ik ook gaan doen, was het niet dat de CD beveiligd *LOL* is Verward En ik er niks mee kan behalve naar kijken Haha!
Dus nog even wachten jongens, ze komen eraan......hoop ik Rock-on, dudes!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:05

SM

Ik heb "alle" foto's gedaan dus ikke benne klaar.
Heb nog wel wat meer foto's maar die pb ik wel naar Rinus, marijke als die dat willen.

Ben wel benieuwd naar de foto's van Flying high . Het lijkt wel alsof het al eeuwen geleden is dat wij op kamp geweest zijn. wordt het toch wel eens tijd voor een foto avond.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:56

Hallo boktkampers!
Willem en ikkes zijn weer thuis, en heb nu eindelijk een beetje tijd gemaakt om het hele topic te lezen. Iedereen bedankt voor de lovende woorden naar de organisatie en hulpjes van het kampgebeuren. Wij vonden het erg leuk om te doen. Tikje vermoeiend, maar erg veel lol gehad aan jullie plezier. De bonte avond vond ik geweldig! OK dan!
Ik heb hier een cdtje met nog wat foto's door onszelf en xono genomen. Zou iemand mij de inloggegevens van webshots kunnen pb-en? Ik heb een aantal foto's gezien vanaf de pc van Diana, maar heb er slechts een stuk of 20 kunnen zien. Indien het uploaden van foto's problemen geeft wil ik onze overgebleven serverruimte wel tijdelijk beschikbaar stellen hoor. Daar kan nog een 300 mb bij, dus laat me het weten. Dan zal ik het waarschijnlijk in een site-vorm moeten gieten, maar dat lukt me wel. Ik heb een ADSL verbinding dus up- of downloaden mag lang duren, geen probleem. Ik kan het in ieder geval laten staat tot het dataverkeer ernstig uit de kl.... gaat lopen.

In ieder geval wilen Willem en ik vanaf deze plaats alle bokt kampers bedanken voor de gezelligheid op het kamp en natuurlijk heel erg bedankt Sil, Diana, Dennis en Wiebe voor het mogelijk maken van een paar fantastische weken. Door een beetje mee te mogen helpen met de organisatie weten wij wat een berg werk er in heeft gezeten. TOPPIE!!!!! Rock-on, dudes!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 08:04

Laika schreef:
. Indien het uploaden van foto's problemen geeft wil ik onze overgebleven serverruimte wel tijdelijk beschikbaar stellen hoor. Daar kan nog een 300 mb bij, dus laat me het weten. Dan zal ik het waarschijnlijk in een site-vorm moeten gieten, maar dat lukt me wel. Ik heb een ADSL verbinding dus up- of downloaden mag lang duren, geen probleem. Ik kan het in ieder geval laten staat tot het dataverkeer ernstig uit de kl.... gaat lopen.

He Laika!! Je lijkt wel een professionele IT-er!!!! Hahaaha.
Maar jullie hebben het lekker lang uitgehouden daar in het hoge noorden, ze zullen wel blij zijn geweest met al het werk dat jullie hebben verzet.
Ik ben erg benieuwd naar jullie foto´s.....

BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:12

ha Zomon, dit lijkt mij erg leuk als je dit wil doen. Ik heb ook nog wat foto's maar die heb ik thuis. Zit nu op m'n werk. gr. billyboy

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:35

Heee BB, je eerste bericht Lachen
En een fotoavond ben ik ook wel voor in (voorkeur voor Centraal Nederland Lachen )

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:39

Op dit moment ben ik druk aan het uploaden van foto's. Iemand van jullie moet er maar wat tekst onder plakken want ik ben helaas alle namen al weer kwijt. Alle foto's hebben een afbeelding nummer. Wel heb ik ze in de albums gezet waar ze naar mijn idee bij horen.

Vera: Ja we hebben het lang uitgehouden, wilden eigenlijk nog niet eens naar huis, maar ja, het leven gaat door...... we hebben het er geweldig naar ons zin gehad. Toch nog wat werk verzet na het bokkamp alhoewel dat minder intensief was. Gewoon rustig aan gedaan.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:41

Laika schreef:
Vera: Ja we hebben het lang uitgehouden, wilden eigenlijk nog niet eens naar huis, maar ja, het leven gaat door...... we hebben het er geweldig naar ons zin gehad. Toch nog wat werk verzet na het bokkamp alhoewel dat minder intensief was. Gewoon rustig aan gedaan.

Jullie waren echt super!! Is het niet wat voor jullie om naar die contreien te verhuizen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:45

Foto's zijn leuk geworden. Dank je wel. Lachen

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:50

Nanouk, het lijkt me heerlijk om daar te wonen. Misschien komt het er ook nog wel van. Allereerst zitten we hier in een koopwoning dus moet die eerst verkocht worden.

SM graag gedaan, er volgen er nog veel meer!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:00

Pffff wat berg werk was het nog om de foto's erop te zetten. Ziek Maar alle foto's die door de technische keuring konden komen staan er nu op. Bij sommigen heb ik de helderheid moeten aanpassen. (Nieuwe camera en weet nog niet precies hoe alles werkt) dus verwacht geen fototechnische hoogstandjes!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:23

Nou ik vind dat je het supersnel doet hoor! Ik weet dat het heel veel moeite kost om er 1 op te zetten. En het zijn nog leuke foto's ook!

Zomon: waarom alleen pb-en naar rinus en marijke??
(wij willen ook alles zien)

BillyBoy: (allereerst welkom op bokt!)
kun je je foto's niet op bokt zetten?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 14:26

Potverdorie, zou Webshot nou plat liggen??? Ik kan geen enkele foto kijken nu, sniffffff..........meer mensen last van???

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:59

Ik heb net alle foto's gezien. Zitten hele leuke tussen hoor.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:02

misschien een beetje laat, maar bij mij doet hij het gewoon hoor.
Dat het zo snel ging ligt misschien aan het feit dat ik het met de photoassistant van webshots doe. Ik had namelijk zelf al de nodige albums op webshots.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:38

Laika schreef:
photoassistant van webshots .

Ik heb ook mijn albums daar taan, maar die assistent ken ik niet. Of is die alleen als je 'betaalde' albums hebt Verward

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:28

Sugarmiss"]
[quote="Laika schreef:
photoassistant van webshots .

Ik heb ook mijn albums daar taan, maar die assistent ken ik niet. Of is die alleen als je 'betaalde' albums hebt Verward
[/quote]

Natuurlijk heb ik niet de betaalde versie. Ik heb het programmaatje wel al een hele lange tijd. Misschien hebben ze het inmiddels afgeschaft?
Je kan via dat proggie ook albums aanmaken, foto's verplaatsen naar andere albums, tekst aanpassen en noem maar op. Ook je favorite users kan je via dat proggie toevoegen en bekijken. Ik heb het wel gewoon installeerbaar op een cdtje staan het is slechts 554 kb groot, dus als je het wil hebben moet je maar even een gilletje geven. Dan mail ik het naar je. het is heel handig.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:36

Jullie hebben het er nou wel steeds over dat de foto's erg netjes zijn Tong uitsteken maar er zijn toch blijkbaar "discutabele" dingen gebeurt dat jullie allemaal zo opgelucht zijn dat de foto's zo meevallen! Ik heb toch echt wel wat gemist hoor!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:03

Margee schreef:
Jullie hebben het er nou wel steeds over dat de foto's erg netjes zijn Tong uitsteken maar er zijn toch blijkbaar "discutabele" dingen gebeurt dat jullie allemaal zo opgelucht zijn dat de foto's zo meevallen! Ik heb toch echt wel wat gemist hoor!

Hahaha, ja het lijkt wel of we weetnietwat gedaan hebben Bloos Bloos!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:07

Ik kan het ook niet ontkrachten want ik sliep Cool Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:24

Ik heb net haast 10 albums vol ge-upload, dank zij het programma van Laika ging het redelijk snel. Niet alle foto's staan erop want meer albums aanmaken kan niet binnen dezelfde username. Maar ik heb de leukste genomen.
Als iedereen even kijkt of zijn foto's 'openbaar' mogen worden dan kan ik de beveiliging eraf halen en de link hier neer zetten.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:29

Ja ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig naar die foto's

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:37

Ik heb iig de groepsfoto alvast weer even' gangbaar gemaakt (blz 1. )