EmmaK schreef:Oeps ik ben veel te laat begonnen met beleren,
Ja Emma, dat wordt niks meer met jou...
(mwah.... anders hebben wij wel weer een nieuwe hoor)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sflj schreef:Ik vind een zwakzinnige aftuigen nou niet bepaald vergelijkbaar met het filmpje waar het hier over gaat!O? Dus jij vindt ook dat je niet moet reageren op die gasten die dat filmpje op Youtube hadden gezet waar ze een zwakzinnige aftuigden?
Moeten ze dat ook allemaal zelf maar weten?
Als iemand zo 'trots' is en het op het wereldwijde web zet, staat het iedereen vrij om daar wat van te zeggen, positief of negatief.
rapido schreef:sflj schreef:Ik vind een zwakzinnige aftuigen nou niet bepaald vergelijkbaar met het filmpje waar het hier over gaat!O? Dus jij vindt ook dat je niet moet reageren op die gasten die dat filmpje op Youtube hadden gezet waar ze een zwakzinnige aftuigden?
Moeten ze dat ook allemaal zelf maar weten?
Als iemand zo 'trots' is en het op het wereldwijde web zet, staat het iedereen vrij om daar wat van te zeggen, positief of negatief.
spicegirl schreef:de enige meerwaarde is de paarden in de 2jarigen futuritys en worldshows mee laten lopen.
als je mee wilt doen met een 2 jarige, moet je eerder beginnen.
daarom zou je het ook uitroeien, als je de 2 jarigen-shows verbied. en net als hier, pas met 4 jr. mogen starten..
spicegirl schreef:de enige meerwaarde is de paarden in de 2jarigen futuritys en worldshows mee laten lopen.
daarom zou je het ook uitroeien, als je de 2 jarigen-shows verbied. en net als hier, pas met 4 jr. mogen starten..
HumbleTalent schreef:Als je dierenmishandeling wilt aanpakken; begin bij jezelf en ga kijken naar dieren die daadwerkelijk honger lijden of geslagen worden in oneerbare situaties. Een ruiter op youtube uitmaken voor een dierenbeul zonder achterliggende redenen is net zo overdreven als inrijden bij 1,5 jaar.

Romkabouter schreef:quarterH schreef:en dat gaan een stel rellende bokkertjes echt niet veranderen met 'zielug' postst op youtube...
Tja, vroeger hadden vrouwen ook geen stemrecht, mochten homo's niet trouwen etc....
Als er niemand zijn bek open doet "omdat het toch niet helpt", veranderd is ook niks.
sflj schreef:Ja hoor, er zijn zoveel dingen niet in de haak dus laten we vooral nergens iets van zeggen...
Struisvogelpolitiek?
Waar maak je je druk om, het is maar een paard tenslotte.
catalyst1 schreef:HT..hoezo desinteresse van mijn kant?? ik zie gewoon het probleem niet zo van het jong inrijden van een paard,mits dit verstandig gebeurd en waarbij jong een ruim begrip is. Het ene paard vind ik er klaar voor met 2,5, de ander pas met 3,5..Ik denk alleen dat als je iets wilt verandere dat boe roepen op youtube inderdaad niet helpt.Zorg goed voor AL je dieren en begin bij jezelf en je circel of influence. Als ik bij mijn buurvrowu iets mis zie gaan,dan wijs ik haar daarop en leer haar hoe het anders kan..daar bereik je veel sneller iets mee dan op internet tegen een wildvreemde te roepen en in de praktijk je mond te houden.