Omdat mijn paard - als ie al op de vlecht gaat staan - druk op de staartwortel voelt en zn been ff optilt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Todorien schreef:sflj schreef:Nee, het was een oprechte vraag!
ja naar mijn zeggen zou je zeggen dat ie er dan heel veel meer uittrekt.... probeer eens bij jezelf

ja naar mijn zeggen zou je zeggen dat ie er dan heel veel meer uittrekt.... probeer eens bij jezelf

dus puntje bij paaltje komen we nooit uit deze discussie want wat is nou beter?????
). Die trek je er echt niet af. Trek eens aan een paar haren die los hangen et voila.
maar zo nu en dan haal ik de vlecht er is uit om uit te kammen en dan heb ze toch een staart
terwijl die anders onwijs zielig is. dus voor haar lekker altijd een vlecht in haar staart. bij die ander ga ik het ook doen als ie mee op wedstrijd moet een dag van te voren.
:D

Er zijn geen vliegen en als ze zwiept, slaat ze zichzelf op de deken: dat kan ze vast wel hebben
En ik moet zeggen dat haar staart lang niet zo mooi is geweest
Maar van de zomer mag ze lekker vliegenzwiepen zonder vlecht 
Gelukkig is het nooit zover gekomen hoor
En ik kan me ook voorstellen dat ze zichzelf pijn doet, anderzijds zou ze dan misschien wel wat meer oppassen .. We hebben haar er in ieder geval regelmatig mee gedreigd als ze ons weer bont en blauw slaat omdat ze zo blij is ons te zien