[WN] FOOTWORK IS TERUG!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:42

ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat je die paarden gewoon open en bloot op het land zet.
of je bent dom of gewoon honds brutaal.
ik denk het laatste, want het werkt ook nog. achteraf zullen meerdere mensen nu wel zeggen ... o ja die heb ik gezien, zonder ooit een link te hebben gelegd naar die paarden.

we zijn met zijn allen gewoon nog veel te goed van vertrouwen om achter een bont paard in een weiland midden in nederland, de gestolen cody te zien. Bloos

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 23:22

Er wordt een paar keer gezegd dat je als dierenarts of hoefsmid of castreur wel zou moeten zien dat het een gestolen paard is of niet.
Maar als ik niet zo vaak op bokt zou komen zou ik het ook niet geweten hebben eerlijk gezegd. Bloos

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 00:59

Malabarista, nee, daar heb je gelijk in.
En Jos, de dieven zijn en honds brutaal en enorm dom. Door gewoon hun auto bij iemand in de oprit te parkeren en wachten tot 'ze weleens kunnen gaan kijken'. Frusty Maargoed, we hebben er maar geluk mee gehad dat ze niet bepaald the sharpest pencils zijn *LOL*

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:02

Hoi Xono en Greub Stables,

Harstikke gefeliciteerd met het terugvinden van Footwork.
Ik hoop ook dat het "de" paint is die CoBo kwijt was.

Lynchen die vent!!!!
Extreme duivel

Bonjour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 11:17

Wat een goed nieuws zeg!
En wat een toeval dat zowel Footwork als Cody tegelijk op dezelfde plaats zijn gevonden. Gelukkig gaat het goed met beide paarden . Alleen wel een rotstreek om Cody te laten castreren zeg!

Ik snap echt niet dat ie ze zomaar open en bloot in een weiland heeft gezet. Ik snap sowieso niet waarom hij die paarden heeft gestolen als ie ze toch alleen maar op een weilandje neerzet Verward .

Ik hoop dat hij de straf krijgt die hij verdient Extreme duivel

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 13:02

missquarter: dat het de Paint van CoBo is, is inmiddels 99% zeker. De eigenaar heeft hem nog niet gezien, maar hij is heeeeelemaal identiek aan de foto, ook zijn karakterbeschrijving past er precies bij. Lijkt me wel heel sterk als het hem niet is Haha!

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:32

Wow, goed zeg ! Ik dacht eerlijk gezegd dat ze allang ergens in Verweggistan zouden zitten. Heerlijk dat hij straks gewoon weer in zijn eigen stalletje staat. Gefeliciteerd hoor !

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:52

XoNo schreef:
missquarter: dat het de Paint van CoBo is, is inmiddels 99% zeker. De eigenaar heeft hem nog niet gezien, maar hij is heeeeelemaal identiek aan de foto, ook zijn karakterbeschrijving past er precies bij. Lijkt me wel heel sterk als het hem niet is Haha!

Nog steeds niet.. ik had er bij wijze van spreken vorig jaar al gestaan als mijn gestolen diertje terug was gevonden Haha! Maar ja kan natuurlijk zijn dat je niet meteen kan komen. Lachen

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:25

Xono: sorry was een beetje lui vanmorgen dus had nog niet alles gelezen.
Maandagziekte heb ik ook last van!
Anders had ik al kunnen opmaken uit de berichten dat het hem zou zijn.....

bye!bye!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 14:43

Malabarista, Cody is een beetje gestressed dus ze hebben zelf geadviseerd Cody even een dagje te laten rusten en even bij te komen. Lachen

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:56

Oooh dat is zielig ... hebben ze hem ook vast niet lief behandeld. Ik hoop echt dat die vent een goede straf krijgt + hoge boete!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 15:01

Voor zover we kunnen zijn is hij wel lief behandeld, maar min of meer genegeerd. Hij is aaaardig wat kilo's kwijt en zit niet lekker in zijn vel, maar ze hebben geen geweld gebruikt voor zover we aan zijn lichaam en gedrag af kunnen leiden. Hij is gewoon wat gestressed door de hele toestand. Na 3 maanden komen er ineens politieagenten het veld die met grote zaklampen op hen schijnen...best een hele ervaring.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 15:29

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 18:02

Wat geweldig dat ze terug zijn, ik ben heel erg blij voor jullie! Ik woon echt om de hoek van Weesp, en heb nooit iets gezien maar het idee dat die enge mensen hier vlakbij zitten........... Afschuwelijk, maar gelukkig dat het goed afgelopen is, alhoewel voor Cody natuurlijk niet helemaal.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:52

Heel prettig dat ze terug zijn!! Alleen dat ruinen is wel een rotstreek!!
Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn pony gestolen zou worden, moet er niet aan denken. Dus super dat ze terug zijn!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:59

super zeg........enuh gelukkig maar al is het alleen maar om al die rare verhalen die de ronde deden over het stelen van die hengst de kop in te drukken...............

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:26

Fijn dat ze terug zijn! Wat ongelooflijk brutaal... ik moet er niet aan denken zoiets mee te maken.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:51

whaaa!! gefeliciteerd!!! gaaf joh!!!!

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:14

wat gaaf he!!!
GEFELICITEERD!
Een kennis van mij werkt bij de politie, en daar kreeg in net een mailtje van dat het paard was teruggevonden en hij hem samen met collega's terug heeft gegeven aan de echte eigenaar. Hij zei: 'kijk maar op www.bokt.nl'
Blijkbaar is bokt nu dus ook bekend onder de politie-mensen!
Wel stom dat ze em gecastereerd hebben he, waar is dat nou goed voor?!? Verward

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:37

Goed werk van het politieteam! Fijn dat ze weer terug zijn. Ik ben ook erg benieuwd naar de motieven van dat stuk ongeluk.

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:59

XoNo schreef:
Ik krijg net een mailtje van de politie in Weesp, of ik namens hen de egenaren van Footwork wil feliciteren. Dit is wat ze stuurden:
Citaat:
Wij willen je vragen om op het Forum "Footwork is terug!", namens ons de eigenaar en de anderen erom heen te feliciteren. Wij zijn blij dat we ons werk goed gedaan hebben. Ook voor ons was dit een leuke dag en een leuke zaak. Veel geluk met de paarden.
Groeten Sander en Ton, politie Gooi en Vechstreek te Weesp.

Dus An, Henk, Roy, Leonoor...bij deze Haha!

Nou lees ik net pas het hele topic (sorry, moest vamorgen naar school) en zie ik dus dat dat mailtje van Sander afkomt, dat is dus die kennis die mij mailde...
Hmm zo zie je maar... de wereld is klein!
Xono: Echt super gaaf voor je, wat zul jij (en anderen natuurlijk) gelukkig zijn!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 16:39

Heel klein Haha! Bedankt voor de leuke reacties!
Peppertje, tuurlijk vind het supergaaf en ben er hartstikke blij mee, maar de eigenaren van de greup en de eigenaren van Footwork zijn er vast nog veel gelukkiger mee Knipoog

Nog even een stukje uit de krant Lachen
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:37

Over dat laatste zinnentje had ik me al eerder verbaasd Verward
Kan ik me haast niet voorstellen nl.
Maar daar is 'onze' politie goed voor Haha!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:25

ontzettend goed en leuk dat Footwork terug is gevonden en spannend wat er allemaal gebeurt is, wat een rot streek dat cody gecastereerd is :!
Veel suc 6 verder.. groetjes lis

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:59

Morgenavond zal ik het kranteberichtje bij de vereniging op het prikbord in plaats van het opsporingsbericht hangen...