Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sandyQ schreef:ik heb 2 mooie zwarte filten hoeden ,1tje gewoon thuis ,lekker als de zon laag staat of gewoon als het wat frisser is en de andere is een echte showhoed ,met een hele mooie band erom voor de showmanship .allebei merk Rodeo King ,gekocht bij arthur,s westernstore
twistedwire schreef:sandyQ schreef:ik heb 2 mooie zwarte filten hoeden ,1tje gewoon thuis ,lekker als de zon laag staat of gewoon als het wat frisser is en de andere is een echte showhoed ,met een hele mooie band erom voor de showmanship .allebei merk Rodeo King ,gekocht bij arthur,s westernstore
Neem aan dat je een vilten hoed bedoeld,die heb ik ook nog,mijn alles eerste (toen wist ik nog niet hoe het hoorde)
Bij regen lijkt me zo een hoed trouwens een slecht idee.
Showmanship!! Hmmm en onder het zadel?
Wendy schreef:Hunter is toch al een onzin onderdeel. Als je zo graag in een klassieke engelse outfit wilt starten, ga dan gewoon dressuurproef rijden.

Anya schreef:hunteren is een op zich staand onderdeel geworden. Dat in mijn optiek niet zo gek veel met dressuur te maken heeft, anders dan engelse kleding en optuiging.

Anya schreef:Ik zeg: het is ooit bedoeld om te laten zien hoe veelzijdig een quarter is, zo van.. kijk eens.. ze kunnen ook engelse sport.

Delaja schreef:Ik ga voor een groot deel mee met QH, ik rij sinds kort op een grote western trainingsstal en heb ook nog nooit iemand eraf zien vallen of paarden zulke fratsen uit zien halen als op de engelse stallen waar ik eerst over de vloer kwam.
Als er jonge paarden zadelmak worden gemaakt gaat er wel een cap op.
In de manege lessen met manege paarden is het ook verplicht, verder is het helemaal je eigen keus.
Wat wedstrijden betreft heb ik geen flauw idee, doe ik niet aan
Cer schreef:Ik weet ook niet of dé QH zo veelzijdig is, want waar zou je anders die verschillende fokrichtingen voor nodig hebben.....
En ja, de Quarter is blijkbaar zo veelzijdig gefokt dat dat ook nog kan
En dat jij het raar vind snap ik hoor als ik zie wat je er allemaal bijhaalt aan quotes uit andere topics en van andere discussies...

(waarbij ik niemand persoonlijk bedoel hoor). 
Cer schreef:HumbleTalent schreef:geweldig dat mensen ook over toontjes spreken terwijl er naar mijn beste weten bij bokt nog geen geluid is..
Oh dat was ikmag je wel gewoon zeggen hoor
*edit* ik bedoel natuurlijk schrijven..