Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:FS: sorry maar in een ander topic meende je erg veel kennis te hebben van reining.... dus die vraag is dan een beetje raar niet?

Lady1969 schreef:Ja Humble dat zeggen ze idd ook
Maar dan was ik persoonlijk eerst met oefening baart kunst begonnen voordat ik uberhaubt met een wedstrijd mee zou doen......
HumbleTalent schreef:Lady1969 schreef:Schoenmaker hou je bij je leest zeggen ze toch???
Oefening baart kunst.
Een mens is nooit uitgeleerd.
Ieder mens kan zich verbeteren.
Door schade en schande groot worden.
Verandering van 'spijs' doet 'eten'.
Zeggen ze ook wel eens...
) watdanhe schreef:Ja, je kan toch wel zien dat ze dressuur heeft gereden.. Het ziet er niet echt western uit!
En tenzij ze het heeft opgegeven, (wat ik wel zou denken als je je zo focust op een andere tak van de sport) zou ik als ik haar was gewoon weer lekker dressuur gaan trainen om weer goud te winnen.
HumbleTalent schreef:Lady1969 schreef:Ja Humble dat zeggen ze idd ook
Maar dan was ik persoonlijk eerst met oefening baart kunst begonnen voordat ik uberhaubt met een wedstrijd mee zou doen......
Tjeh als ze op een enorme wedstrijd vragen of je samen met een springruiter en een echte reining ruiter, tegen een andere dressuur, spring en reining ruiter wilt rijden voor de gein, zeg jij uiteraard nee..
YouthReiner schreef:echt moeilijk om hier een mening over te vormen.
maar ik denk dat de meeste mensen het er wel mee eens zijn als ik zeg dat ze beter nog een jaartje door had kunnen trainen ipv met een wedstrijd in las vegas mee te doen als je daar nog niet met het niveau mee kan...
maar ik denk dat het paard haar ook niet goed lag, dat ze die daarom ook niet meer mocht rijden.
quarterH schreef:YR: wie zegt dat ze dat paard (en dan denk ik dat jij het over die van ricky hebt) niet meer MOCHT rijden? volgens mij is ze er zelf mee gekapt hoor omdat het niet klikte? die had ze toch gewoon geleased?

YouthReiner schreef:quarterH schreef:YR: wie zegt dat ze dat paard (en dan denk ik dat jij het over die van ricky hebt) niet meer MOCHT rijden? volgens mij is ze er zelf mee gekapt hoor omdat het niet klikte? die had ze toch gewoon geleased?
nee hoor, ik kom best vaak bij riEky en bij cira nog vaker.
maar anky reed rieky's paard alleen op wedstrijden en rieky moest hem de rest van de tijd zelf rijden, en daar had ze niet zoveel zin in en tijd voor... dusja
Anky, snap zeer zeker dat je Western leuk vindt, maar alsjeblieft, hou het gewoon bij thuis rijden.