Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hihih )
 hihih ) )
 )                                                         

catalyst1 schreef:Heb je je klacht schriftelijk ingediend? Ik heb namelijk al enige tijd geleden via de Wransite een klacht/opmerking gestuurd en daar tot nu toe nog niets van vernomen, zelfs geen ontvangstbevestiging oid......Ondertussen heb ik een brief van de WRAN gehad.De klacht is behandeld en laten we hopen dat er de volgende keer wat meer rekening wordt gehouden met de conditie van de bak.
Wel vroegen ze om meer input.Gaat er op een show wat mis,laat het dan weten aan het WRAN bestuur.Alleen zo kunnen we ervoor zorgen dat er iets veranderd.Als iedereen "stil "zit te klagen,komt het nooit op de goede plek terecht en zal er nooit iets veranderen.

Jan_Trel schreef:Dit zal me wel niet in dank worden afgenomen, maar ik moet het toch even kwijt.
Ik lees normaal eigenlijk alleen maar topics die de SWRN aangaan, maar ik werd op dit topic gewezen en zelden heb ik zoveel onzin bij elkaar gezien als er op dit topic is geschreven. (de enkele verstandige opmerking daar gelaten.) Het zal bij sommigen bekend zijn dat ik 6 jaar voorzitter ben geweest van de WRAN en alleen daarom gaat het me aan mijn hart dat de WRAN weer zo ongenuanceerd en volkomen onterecht wordt aangevallen.
Als je iets tegen het bestuur van de WRAN hebt, klim dan in de telefoon en zeg het ze. Maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk, je kan beter hier een beetje onzin uit kramen en stoten onder de gordel geven.
Als ik dit topic zo lees is ongeveer iedereen gestoord behalve de schrijvers!
Wees blij dat er showorganisatoren zijn die zo gek zijn om shows te organiseren. Zij stellen jullie in staat om wedstrijden te rijden, vergeet dat niet!!
Het ongenuanceerd aanvallen en beledigen van showorganisaties moet maar eens stoppen. Je mag best kritiek hebben, maar dan wel gefundeerd en gemotiveerd.
Ik erger me dood aan de argumenten die hier, niet gehinderd door enige kennis van zaken, worden aangedragen om de WRAN, de showorganisatie en de judges onder de zoden te schoffelen.
De feiten: We hebben een regelboek waarin geschreven staat hoe het geregeld is als deelnemers zich terugtrekken of niet op komen dagen. Deze regel is door de WRANLEDEN goedgekeurd!!
We hebben een bodem die niet geschikt is voor de reining. Niemand heeft beweerd dat je je paard kapot moet rijden en niemand hoeft zijn paard kapot te rijden. Pas je rijden aan de omstandigheden aan. Die omstandigheden zijn niet ideaal, maar voor iedereen hetzelfde. Wie zegt dat je een sliding stop moet maken in een bak waarin dat niet kan?
Wil je je niet aanpassen aan de omstandigheden, schrijf je uit en ga je naar huis. Pak je verlies en je weet dat je op deze accomodatie niet meer inschrijft. Dit heet leergeld betalen!
Ga niet als een speenvarken lopen blerren in de hoop dat er een aantal meelopers met je mee gaan blerren. Dat alles toch zo slecht is en dat iedereen gek is en weet ik niet wat voor gezeur.
Als je de WRAN niks vind, dat start je daar toch gewoon niet meer, dan ga je toch naar de DRHA, daar ben je verzekerd van goede reining bodems.
Of, informeer eerst eens wat voor bodem er op een accomodatie ligt, voor je de reis aanvangt.
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Een jury bereid zich voor op de show, de organisatie bereid zich voor op de show, dus de deelnemer kan dat ook doen. En voorbereiden kan verder gaan dan je paard en je laarzen poetsen.
Ik heb in het verleden Lawson thropy's georganiseerd waarbij buitenlandse topruiters eerst iemand stuurden om te kijken of de bodem wel in orde was. Anders schreven ze niet in.
Het is maar net hoe serieus je je sport neemt.
Maar wat op dit topic gebeurd heeft niets te maken met het serieus nemen van je sport.

Dat is algemeen bekend, toch?
 Dat is algemeen bekend, toch?