Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
juksz schreef:Pienb schreef:Sorry, maar het is mijn smaak.
Tuurlijk moet een paard van achter lopen maar dan kan met opgetrokken been of vlak. Ik ben voor vlak want vind opgetrokken gewoon niet mooi. K weet dat men het hier nooit zo leuk vind als je eerlijk zegt dat je iets niet leuk of mooi vind maar ik ben gewoon eerlijk, dat vind ik nu eenmaal, ieder zijn smaak.
Tuurlijk mag je eerlijk zijn maar het is meer de manier waarop je dingen brengt.
Jij denkt duidelijk anders over dieren welzijn dan de meeste hier en dat neem ik je wel kwalijk.
Dat je helemaal verzot op de western sport bent vindt ik helemaal top(ik vindt het ook erg intressant en daarom zit ik hier)
Maar ik ben nou eenmaal dressuurprikker in hart en nieren en vindt het niet echt leuk als ik op dit topic het gevoel krijg dat ik allemaal achterlijke dingen met mijn paarden aan het uithalen ben.
Verschil van mening is prima maar we doen het allemaal omdat we van paarden houden(neem ik aan!)en hebben het beste met ze voor.
Ik laat jou ook in je waarde,doe dat ook bij mij ok?
)Wranglerbutt schreef:Ik ben het een keer WEL eensOh, een nieuw topic waar ik mijn mening kwijt kan![]()
Nou ja, ik heb het hier allemaal algezegd: [WN-AM] super reining proef....
met WB ,Ik heb het ook daar allemaal gezegd (+ meer info) en daar houdt ik het bij! *OEPS, toch niet
* _Vanes_ schreef:Paintlinger schreef:Niet in NL, die zal je niet snel vinden, mensen die het NORMAAL vinden.Mensen die dat 'tailblocken' normaal vinden moeten misschien maar gewoon op een motor gaan rijden ofzo....

juksz schreef:Dus jij doet maar mee omdat het nou eenmaal zo is?
Pienb schreef:met welk doel wil je dan overal gaan roepen dat je het niet ok vind? wat schiet je ermee op?
Pienb schreef:nou, als wij hier allemaal uren aan studeren en emmers geld aan tickets en seminars willen besteden om aqha of NRHA judge te worden kunnen we er wel wat aan doen dus (daar is die circel van invloed weer...) nou, wie doet mee?
als je er echt wat aan wilt doen moet je dit dus doen...
Pienb schreef:nou, als wij hier allemaal uren aan studeren en emmers geld aan tickets en seminars willen besteden om aqha of NRHA judge te worden kunnen we er wel wat aan doen dus (daar is die circel van invloed weer...) nou, wie doet mee?
als je er echt wat aan wilt doen moet je dit dus doen...
DubbelDun schreef:@Gleyla : het zwiepen van de staart wordt gezien als een teken van verzet
Romkabouter schreef:Daarmee probeer ik ook aan te geven dat het dus een belachelijk exces is, wat zijn oorsprong ooit ergens gevonden heeft en waar 'braaf' op doorgeborduurd is.Bij dressuur ook en toch komt het daar niet voor.....
DubbelDun schreef:Maar een 'kreupel' paard mogen ze er wel uitsturen... hoeft daar geen veeartsen mening bij te komen dan