Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ik daarmee wil zeggen: Je hoeft niet zoveel te kunnen, om daarvoor te worden uitgenodigd! (als ík dat al kan!
) sflj schreef:Oh Ja! Dát was ik ook nog vergeten te melden, zullen we dan lekker samen gaan naar Amerika als de kneuterige Hollanders, gezelliemaar daarnaast op een Worldshow Qualifier!Wat ik daarmee wil zeggen: Je hoeft niet zoveel te kunnen, om daarvoor te worden uitgenodigd! (als ík dat al kan!
)

ga ik dan helaas naar de show van de 'buren'

Nooit mee gestart maar m,n malle merrie kent alle reiningmanouvres. Helemaal zelf erop gezet met af en toe wat les van één van die reiningruiters. Ik kick er al op als ze op een doordeweekse woensdag een waanzinnige spin neerzet

Ik heb zelfs ergens een AQHA geregistreerd paard in hun stamboom ontdekt! superpony schreef:Was net mijn pony's aan het laten rennen in de binnenbak en mijn NF maakt geweldioge stops zonder mij en de shet maakt super roll backs, dus goeie pony's hebben niet eens een ruiter nodig!