Hier zijn ze meer van de Scapa dekjes en KWPN jasjes. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier zijn ze meer van de Scapa dekjes en KWPN jasjes. Romkabouter schreef:Jij weet duidelijk niet hoeveel populairder een Edward Gal of Laurens van Lieren is ten opzichte van een willekeurige nepcowboy
rapido schreef:waar mijn paard staat (in het bekakte gooi) word je zelfs als vrouw min of meer bechiegeld met je western hebben en houwen! Laat staan als er een man op zitHier zijn ze meer van de Scapa dekjes en KWPN jasjes.
Rob_H schreef:Wie?

rapido schreef:waar mijn paard staat (in het bekakte gooi) word je zelfs als vrouw min of meer bechiegeld met je western hebben en houwen! Laat staan als er een man op zitHier zijn ze meer van de Scapa dekjes en KWPN jasjes.
cowboyberend schreef:misschien moet de ncrv met nieuw programma komen . kouboj gezocht ipv boer zoekt vrouw
Blon_D schreef:cowboyberend schreef:misschien moet de ncrv met nieuw programma komen . kouboj gezocht ipv boer zoekt vrouw
maak er dan wel meervoud van
cowboyberend schreef:heb je niet genoeg aan een
Rob_H schreef:Romkabouter schreef:Jij weet duidelijk niet hoeveel populairder een Edward Gal of Laurens van Lieren is ten opzichte van een willekeurige nepcowboy
Wie?

Geniaal, Anya, geniaal *trekt zich weer terug op de stoel*
XoNo schreef:Ik denk dat Gal niet de voorkeur aan jou heeft
Of zit ik helemaal verkeerd?
Margee schreef:Jep, de maneges! In de bossen heb ik er ook geen last van. Wacht maar tot Anky wat meer western gaat tonenrapido schreef:waar mijn paard staat (in het bekakte gooi) word je zelfs als vrouw min of meer bechiegeld met je western hebben en houwen! Laat staan als er een man op zitHier zijn ze meer van de Scapa dekjes en KWPN jasjes.
In het bos nooit iets van gemerkt...... of bedoel je de maneges?
En dan Sjef ook nog!
een pleasuresetje