Maar ik ga er vanuit dat jij je paard wel kent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Reneee schreef:Weet je zeker dat het dragen van jou er geen effect op had? Paarden kunnen iemand niet 'in de zeik nemen' daar zijn ze niet slim genoeg voor![]()
joyce2 schreef:_Reneee schreef:Weet je zeker dat het dragen van jou er geen effect op had? Paarden kunnen iemand niet 'in de zeik nemen' daar zijn ze niet slim genoeg voor![]()
Hij doet het ook onder het Wintec zadel, maar in het bos doet hij het niet. Hij is ook al volledig nagekeken qua rug, benen en gebit. Hij heeft ook een goed zadel, door een zadelpasser aangemeten.
Hij is gewoon ontzettend uitgekookt, heeft doorgehad dat hij het afgelopen tijd lekker rustig aan mocht doen met dat gedrag. Toen liep hij na een tijdje weer prima, bosritjes gemaakt en in de bak rustig het werk opgepakt. En dat vindt hij moeilijk, dus dan probeer je daar onderuit te komenWel eerst al het lichamelijke dus uitgesloten en vervolgens is het een kwestie van rustig doorzetten. Keihard zijn werkt bij hem averechts, dus het is soms wel ff tot 10 tellen.
Maar zo heeft hij ook zoiets uitgekookts gehad met wortels. Hij is gek op wortels! Dus toen hij nog Metacam en dergelijke kreeg, gaf ik hem tijdens het injecteren een wortel (was hij heerlijk afgeleid) en als hij medicijn had gehad, kreeg hij daarna als beloning een wortel. Na een paar dagen at hij geen wortels meer. Hij keek er niet naar, hij rook er niet aan, hij negeerde elke wortel volkomen! Want wortel betekende medicatie.
woepsie90 schreef:Heeft iemand de roper heritage boots van ariat? Ben benieuwd of de kuit heel wijd is... op sommige foto's lijkt het van niet maar andere foto's op internet weer wel. Ik heb spillenbeentjes, en westernlaarzen hoeven niet aan te sluiten, maar ik wil ook niet dat mijn been er twee x in kan
Vast bedankt!