Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is alleen de enige die ik op bokt wilde zetten. Op Anne's facebook pagina staat de rest haha
ElCid schreef:Er is nog ruim plek voor theoriedeelnemers, zeker de vrijdag is daarvoor de moeite waard omdat er dan in de ochtend een 1,5 durende theorieles wordt gegeven over o.a. tack en gebruik van bosal/ hackamore, het "two rein" systeem en het spade bit

Ben een beetje een muts met dat soort dingen.
Ik ben echt heel blij met de foto's! Ondanks dat Manny totaal niet stil kan blijven staan als hij dat eens moet zijn er toch erg leuke foto's uit gekomen 
En ja mijn beugels zijn (te) kort.. Maatje van mn bijrijder haha!

Vooral de clinic van de Two Lazy Seven Ranch vond ik erg intressant. Ik had denk ik wel 20 keer zo'n aha moment: Daarom doet Spike dat. Het is dat het helemaal in België zit, anders zou ik er zeker een paar keer willen lessen. Met het vele Duits had ik zelf niet zo'n moeite: als er in de ene bak een Duitse clinic was, was er in een van de andere bakken een interessante Nederlandse. Enige moment dat het een beetje vervelend was, was tijdens de avondshow. Het verhaal was in het Duits en werd daarna vertaald in het Nederlands door een Duits meisje. Alleen was ze in het begin erg zenuwachtig volgensmij, want ze was lastig te verstaan. Maar dat gaf de show ook wel een mysteries tintje.