[WN] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDeniesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:17

Bellatrix schreef:
Ik snap dat het je smaak niet is maar dat hij past is het belangrijkste. Wat voor zadel zou je willen?

Hij past, maar ik zit er nog niet ideaal in. Mijn huidige zadel was grotendeels perfect, dus die komt weer. Maar dan met een bredere boom :)
Dus een zadel geschikt voor haar en voor mij!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-24 17:24

Ja, dat is natuurlijk het mooiste. En qua kleur? Wat wil je?

xDeniesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:45

Bellatrix schreef:
Ja, dat is natuurlijk het mooiste. En qua kleur? Wat wil je?

Haha. Gezien het bedrag wat het kost is dat gewoon het doel :') Ik heb niets aan een zadel waar ik alle kanten in op glijd omdat de zitting te groot is haha.
Light oil, zoals ik ook had :)

BenfanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 20:51

Ik heb een beterschapje gekregen, en er word verwacht dat ik op mijn dagen gewoon kom om te mesten en voeren. Blij dat ik daar weg ga. Morgen weer de huisarts bellen, want ik blijf misselijk. Heb eerder een hersenschudding gehad ((ik val snel ivm meniere)) en eas toen ook zo 6 weken uit de running. Alleen stond ik toen wel op een sociale stal. Kreeg vaak berichtjes dat het goed ging met mijn paard, bezoekjes, en ze haalde mij op gegeven moment even op zodat ik naar atal kon.

Hier dus helemaal niks.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-24 20:54

Trek je dat wel om te mesten en voeren?

Gefeliciteerd trouwens!

BenfanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 21:09

Nee, naar de winkels lopen is al een opgave. Mijn vriend gaat nu mee, maar die heeft niks met paarden. En thanks!!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 21:09

Benfan schreef:
Ik heb een beterschapje gekregen, en er word verwacht dat ik op mijn dagen gewoon kom om te mesten en voeren. Blij dat ik daar weg ga. Morgen weer de huisarts bellen, want ik blijf misselijk. Heb eerder een hersenschudding gehad ((ik val snel ivm meniere)) en eas toen ook zo 6 weken uit de running. Alleen stond ik toen wel op een sociale stal. Kreeg vaak berichtjes dat het goed ging met mijn paard, bezoekjes, en ze haalde mij op gegeven moment even op zodat ik naar atal kon.

Hier dus helemaal niks.

Dan zou ik bij mijn zorgverzekering aangeven dat een klachten voort komen uit een ongeluk. Als die er niet op in gaan wordt het tijd voor een letselschade advocaat.

xDeniesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 21:54

Jeetje zeg, heftig! Let echt goed op jezelf! En namens deze mede jarige: gefeliciteerd! Hoop dat je er al met al toch een fijne dag van hebt kunnen maken.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 22:00

Achterom schreef:
Benfan schreef:

Hier dus helemaal niks.

Dan zou ik bij mijn zorgverzekering aangeven dat een klachten voort komen uit een ongeluk. Als die er niet op in gaan wordt het tijd voor een letselschade advocaat.

:j
En als je rechtsbijstand hebt kun je ook daar informeren om aansprakelijk te stellen.
Beterschap :(:)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 22:31

Gefeliciteerd benfan en Denise!
Balen van je oude zadel maar ook wel een compliment dat jullie zo goed bezig zijn en ze nu uit haar zadel is gegroeid door bespiering toch? :D
Ik heb trouwens ook een heel fijn zadel maar ik vind de zitting super lelijk en durf er een paar dagen per maand niet op te rijden haha (witte zitting). Alleen balen dat hij niet op mijn lease paard past, zadel zit bizar fijn <3

Benfan wat een narigheid en wat rot dat je gewoon moet komen opdraven voor de reguliere klusjes. Enige coulance bij overmacht zou wel het minste zijn. Beterschap in ieder geval!

xDeniesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:18

Sirius_ schreef:
Gefeliciteerd benfan en Denise!
Balen van je oude zadel maar ook wel een compliment dat jullie zo goed bezig zijn en ze nu uit haar zadel is gegroeid door bespiering toch? :D
Ik heb trouwens ook een heel fijn zadel maar ik vind de zitting super lelijk en durf er een paar dagen per maand niet op te rijden haha (witte zitting). Alleen balen dat hij niet op mijn lease paard past, zadel zit bizar fijn <3

Nou! Dat vond ik ook!
Maar het loopt allemaal nog niet zo soepel met het toekomstige zadel dus ik zit hier gewoon extreem te balen. Huidige leen zadel geeft ook vreselijk af dus al mijn lichte broeken moeten direct de was in als ik terug kom in de hoop ze schoon te krijgen ..
Witte zitting is inderdaad wel een ding haha. Mijn gel seat is sowieso zwart dus dat scheelt weer :P

Afbeelding

Deze foto spreekt boekdelen, toch? ;)
*\o/* *\o/*

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 03:49

Gefeliciteerd Beeb!

BenfanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 18:40

Wij gaan maandag de paarden verhuizen naar Valthe! Stal Ederveen had plek, en het gaat niet goed bij de stal waar ik sta.

Gelukkig kan ik door het bos van mijn oude stal naar de nieuwe rijden.
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-24 19:31

Dit zijn foto's van je nieuwe stal? :D Ederveen is een plaatje hier 10 min verderop. _O-

Nog gefeliciteerd met Beeb! :+:

En ik heb nieuwe spoorbandjes! Volgende week zondag weer les. :D
Afbeelding

BenfanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 20:22

Die spoorbandjes zijn gaaf!!! En ja! Fotos van stal! Moeten we anders een keer samen het bos in?!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-24 20:31

Je woont in Emmen, denk dat het een andere Ederveen is. :P

BenfanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 21:13

Ah nee wacht! Dat is de naam van de stal! Niet de locatie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-24 21:26

Ja, dat dacht ik al. :D
Maar hier in de buurt zit dus een dorp dat Ederveen heet.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 09:35

Fijn dat je een nieuwe plek hebt, Benfan!

Veel plezier op les, Bellatrix. Je gaat in elk geval in stijl :) .

Gefeliciteerd aan de jarige Beeg.

Wij staan nog steeds op de wachtlijst voor omscholing naar western (ik wil per se bij een bepaalde trainer). Ondertussen doen we dressuren, working equitation en springen, dus die western kan er ook nog wel bij. Kan niet wachten, maar moet geduldig zijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 10:27

Mag ik me ook weer melden ? Een hele tijd terug hier wel actief geweest maar door t rijden op een laag pitje en werk en stal wissels hier niet meer geweest.
Gisteren zijn we naar een nieuw plekje verhuisd na we bij de vorige uit nood zijn terecht gekomen. (Stal daarvoor moesten we op last van politie ed binnen een dag vertrekken). Hij werd super verzorgd bij de vorige maar miste wel echt het buiten rijden vooral.
Gisteren op nieuwe plekje precies aan het bos terecht gekomen dus we kunnen rustig aan weer iets gaan opbouwen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-24 10:35

Wat fijn! Waar sta je nu?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 11:08

Middelbeers ! Stonden bij schellekens afgelopen jaar. Super fijn hoe we daar opgevangen zijn al is t ook wel fijn dat ik nu niet meer de enige western ruiter/niet dressuur ruiter ben :D

xDeniesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 17:22

Bedankt allemaal!

Ziet er uit als een mooi plekje Benfan, fijn dat jullie kunnen verhuizen. Denk dat dit ook na alle gebeurtenissen wel verstandig is!

Chique hoor Bellatrix! Veel plezier alvast met je les :)

Dat komt vast goed Miereneter, maar is er niet tijdelijk iemand die bij je langs kan komen voor wat handigheidjes? Hoelang is de wachtlijst nog?

Mondy, jij mag altijd terug komen natuurlijk! Ook fijn dat jij een nieuw plekje hebt gevonden, maar het klinkt wel heftig!

Hier was het natuurlijk bloedjeverziekend heet. Dat hebben we gelijk kunnen compenseren met zwemmen en dit jaar is de poel zo groot en diep geworden door de vele regen; dat we nu écht konden zwemmen!

Afbeelding
Dan krijg je twee pretbekken in het water :P

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 17:53

Hahaha wat een heerlijke foto <3
Ja het hele gebeuren toendertijd was echt ff schrikken. Moet je met heel de stal ineens verhuizen. Uiteindelijk bij iedereen alles wel goedgekomen.

Vandaag een mega blij ei van de wei geplukt _O- hij zit in zn hieperdepiep fase omdat alles nog een beetje spannend is en hij nu best wat aandacht her en der krijgt (wat ie dan weer leuk vind)

Afbeelding

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 19:04

Mondy schreef:
Hahaha wat een heerlijke foto <3
Ja het hele gebeuren toendertijd was echt ff schrikken. Moet je met heel de stal ineens verhuizen. Uiteindelijk bij iedereen alles wel goedgekomen.

Vandaag een mega blij ei van de wei geplukt _O- hij zit in zn hieperdepiep fase omdat alles nog een beetje spannend is en hij nu best wat aandacht her en der krijgt (wat ie dan weer leuk vind)

[ [url=m/X1aSzi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knappe Joker! En vanaf morgen mag ie kennis gaan maken met die felle dame van mij maar wel heel veilig met een draadje ertussen :D

Hallo leuk nieuws stalgenootje en welkom terug in dit gezellige topic ;)