[WN-ITP] 2e les centered riding op Quarterhorse Grumpy
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benfan schreef:Xdenise. Ik heb helaas een resting bitch face. Een aandoening waardoor ik altijd boos lijk.
Paint_Lover schreef:Hier ook weinig te melden... Frosty staat nog een paar dagen op haar ab kuur, daarna over 2 maanden opnieuw bloed prikken en testen om te zien of de waarde gezakt is.
Verder druk geweest met het maken van mijn eigen zadelkast want de kasten op onze nieuwe stal zijn te klein![]()
Verder rustigaan Frosty weer op aan het trainen, voorlopig enkel longe werk want onze binnenbaan staat nog onder water, iets met gemeente die z'n sluizen dichtgehouden heeft met die fikse regenval![]()
Daarvoor komen ze vandaag nog van de verzekering en we krijgen dus een verhoogde nieuwe bodem maar ja, dat zal mss nog 2 a 3 weken duren. Tot die tijd is het longeren en mss als ze straks weer wat conditie heeft wat werken in de buitenbaan (die ligt er namelijk wel goed bij maar is geen geschikte bodem om op te stoppen/spinnen).
miereneter schreef:Die kast. Ontzettend knap dat je die zelf gemaakt hebt. Daar kun je nog eens wat in kwijt.
Hoop dat paard en bodem heel snel opknappen!
Bellatrix schreef:Mag jij zo'n grote kast neerzetten op stal? Wat fijn! Dat mag lang niet overal.
En wat balen van je binnenbak!!
Benfan schreef:Voor mij even geen ritjes. Zit thuis met een hersenschudding.
Dat paard van het vliegenmasker? Wel... die is over mij heen gerent, ben tegen de grond gevallen en zit nu al een week thuis. Als iemand nog tips heeft voor bezigheden de komende weken!!! Verveel me de pleuris
Dat paard van het vliegenmasker? Wel... die is over mij heen gerent, ben tegen de grond gevallen en zit nu al een week thuis. Als iemand nog tips heeft voor bezigheden de komende weken!!! Verveel me de pleuris
Sirius_ schreef:Nee hoor Denies ik heb de foto's wel gezien en volg jullie ook via Instagram. Ik ben alleen niet in de mood om te reageren via bokt. Ik typ vaak reacties en sluit dan mijn browser weer.
Super gaaf dat boogschieten! Leuk dat jullie zo veelzijdig bezig blijven ondanks dat de training zo goed gaat.
Hier ook maar een plaatje. Mijn dame staat lekker op haar landje als het niet te nat is. Training gaat super, ze krijgt bijna vakantie. Alleen nog een slag te pittig om voor mij al over te pakken haha. Ze is erg extravert en heeft een hele duidelijke meningdaar staat tegenover dat als ze je snapt, ze de oefening doet alsof ze het al jaren doet