Denk dat je me wel herkend. Loop met een groep van een aantal lui waarvan mijn instructrice soms wat moeilijk loopt ivm haar rug. Heb een legerblousje aan Ja hoop ook op wat informatie waarmee ik verder kan bij bolle.
Ik ga er wel heen. Gewoon omdat het nieuw is, en ik wil wel eens zien wat het inhoudt. Pas daarna vorm ik mijn (eigen!) mening. Ik vind het altijd heel bijzonder (en knap) dat mensen een mening over iets kunnen hebben zonder er geweest te zijn (aangezien het voor het eerst wordt gedaan, hoe weet je dan wat het is?). Ik ga dan liever uit van mijn eigen ervaringen. Dus dat misschien is het niks, misschien is het super leuk, maar dan heb ik het in ieder geval zelf gezien.
Paint_Lover
Geplaatst: 04-06-17 20:03
Vandaag weer eens op Jilly gestapt.... 2 maanden verplichte rust gehad, eergister er weer voor het eerst opgestapt en madam doet alsof ze helemaal niet uit training is geweest
We gaan weer lekker optrainen en hebben eind deze week n privé les gepland staan in ons extreme mountain trailpark
We doen ons best om n beetje color coordinated te zijn
Ben nu alle foto's aan het binnenhalen want dr zitten ook foto's tussen van mij, Jill en manlief op Dazzle (mijn palomino ruin van 6) zoals deze: English meets western
Minimus
Geplaatst: 05-06-17 21:07
Ik vind Jill zo leuk Lijkt me een fijn paard! Ik heb het misschien gemist, maar waarom is Dazzle Engels gereden?
Er is beeldmateriaal van de stopjes! Gefilmt door mijn allerliefste bijrijder Filmpje ben ik aan het uploaden We gaan hopelijk vanaf volgende week wekelijks les krijgen en dan zou het leuk zijn om de groei te zien. En ja ik heb in het filmpje geen cap op, eigen risico haha Filmpje is dus nog onderweg, krijgen jullie zo
Ik moet het nieuws toch even hier delen... Ik heb eindelijk mijn paard gevonden Hij is vandaag klinisch goedgekeurd! Nu nog vervoer regelen en dan mag hij verhuizen Na 26 jaar dromen, wordt het eindelijk waar