Water vind hij ook geen strak plan hoor, maar ik parkeer hem gewoon in de achteruit het water in
Dat hoofd dat hij dan trekt als hij door heeft dat ie tot zn billen in het water staat is briljant ->
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Water vind hij ook geen strak plan hoor, maar ik parkeer hem gewoon in de achteruit het water in
Dat hoofd dat hij dan trekt als hij door heeft dat ie tot zn billen in het water staat is briljant ->

en ik rij het liefst op zit en gevoel, met lange(re) teugel, lekker ontspannen. Ik heb een bitloos hoofdstel voor hem. De manier waarop trainer Mark Rashid met paarden om gaat spreekt mij ook erg aan. Binnenkort ga ik de training beginnen, afgelopen jaar veel medische en psychische tegenslagen gehad.

Het paard van mijn instructrice is superfijn en een echt leerpaard en zo moet hij uiteindelijk ook worden. Maarja dat moeten we trainen, dus twee stappen vooruit en 1 terug
Ik had niet verder gelezen dan Spirit. Leuke merrie trouwens 
.
Kun je kijken, klein showtje. Zijn winkel is dan ook open, en alles begint vanaf 17:00 
Zal allemaal wel lekker commercieel zijn, maar ach.
Misschien tot vanavond Renee. Amerikanen kennende zal het indd lekker commercieel en over the top zijn, maar we gaan het meemaken. Hij kan wel goed rijden dus ik ben benieuwd wat ik oppik