Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Ooh dat weet ik niet. Volgens mij is dr veulen pas 1,5/2 jaar.
Weet het even niet meer (ondanks dat ik er half bij was die dag XD)
Bellatrix schreef:Arm paard!
Maar het komt wel weer goed?
quibje schreef:cutting gefokt was niet echt toeval want het was bij een cutting stal
moet zeggen dat ik dat ook echt gaaf vind, maar ben er nog niet helemaal uit, want reinig vind ik ook super
maaaaar....ooh wat was hij mooien lief
balen van je paard smartbh, heb je medicijnen gekregen?
mijn merrie heeft dat ook 2 keer gehad, maar ik was er alletwee de keren meteen bij, dus genas goed
My_Little_P schreef:xDenies schreef:Ooh dat weet ik niet. Volgens mij is dr veulen pas 1,5/2 jaar.
Weet het even niet meer (ondanks dat ik er half bij was die dag XD)
Ja, dan hebben we het zeker over dezelfde! Leuke meid is dat! Verzorgt en rijdt hier een aantal paardjes en werkt idd sinds kort bij Rieky.
Is dat een pad van neopreen of wolvilt?
Je mag met een one/two ear hoofdstel icm snaffle geen wedstrijden starten volgens mij. Een snaffle moet met browband en keelriem gereden worden. Dat zou ik nog wel even goed uitzoeken voor je gaat starten.
SmartBH schreef:Bedankt Iolanthe en Jitskee ! <br abp="437"><br abp="438">Oef, het is dus inderdaad niet dat er zo snel verandering in moet komen. Ik vond het al heel erg snel. Ik heb foto's genomen, maar weet niet of het interessant is om dat hier te zetten. Alvast bedankt voor de uitleg
My_Little_P schreef:Oei SmartBH, dat ziet er niet lekker uit! Dat het nu zo lekker drassig is op de wei zal ook niet helpen of valt het nog mee? Beterschap voor je paardje in ieder geval...
XDenies: Het heeft wel een reden dat de combinatie zo niet mag, het hoofdstel kan er kennelijk nogal makkelijk vanaf met zo'n oortje (bij hoofdschudden). Het hele fijne weet ik er verder ook niet van hoor, maar dat is volgens mij de reden dat het niet mag op wedstrijden.
Ik weet niet hoe haar paardje heet verder, wel dat het een jonkie is. Zal je haar naam even per PB sturen, weten we het zeker