Hallo Ook ik ben op zoek naar een serieuze bijrijder/verzorger voor mijn lieve quarter merrie van 3.5 jaar jong. Momenteel bezig met freestyle, aan de lijn, zadeltje op, veel wandelen. Ze staat op een privé stal in Hazerswoude , de bedoeling is ook dat je meedraait met het voerrooster als het nodig is. De vergoeding die ik vraag is dat je ook gaat lessen bij degene waarbij ik ga lessen. Aantal dagen in overleg.
Dank je Ik hoop echt dat het lukt via bokt om een leuk iemand te vinden. Baby paard gaat in de zomer een half jaar in de opfok en ik had vorig jaar een hele fijne meid waarmee ik goed door een deur kon, maar ze zit nu voor een jaar in het buitenland. Vanaf nu gaat ze niet meer naar de opfok maar wel 24/7 van de zomer naar buiten.
Het is voor mij ook 2x struikelen, Hazerswoude Rijndijk Maarja, ik heb helaas echt niet zoveel tijd. Wil m'n verzorgpaard nu niet opgeven en die doe ik al 2 dagen in de week + 1x per week les. Helaas beetje te druk met stage en straks nog afstuderen erbij.
Oh, ik zie het Koudekerk! Ja dat klinkt al erg druk. Misschien ken je iemand die er zin in zou hebben met westernervaring? 18+, iemand die niet meteen in het zadel wil klimmen maar het leuk vindt een jong paard op te leiden. Het is een leuke slimme merrie, na een half jaar weiland pikte ze alles meteen weer op of ze een dag daarvoor nog aan de lijn geweest was. Kent veel commando 's en kan aporteren, nou ja, dingen oprapen. Ze komt als je niet opgeruimd hebt met alles aansjouwen in de hoop op snoep.
hey ik ben op zoek naar bijrijster voor tinker merrie in woudenberg weet iemand iets is voor 2 dagen in de week liefst niet al te groot iemand paardje is 145
ja maard an kan je toch beter bij de dressuurmeiden/jongens iemand zoeken. ik ken hier geen dressuurrijdend persoon. ze rijden allemaal western en zoeken ook westernbijrijders.
Megs
Geplaatst: 23-10-12 17:01
En ik meld me ook maar weer. Pien is weer bijrijdloos . Bijrijdster is helaas verhuisd naar net iets te ver weg voor haar. Wel jammer want ze was superlief voor mijn paardje.
Rennie89
Geplaatst: 23-10-12 17:02
Dit is een topic voor Western gereden paarden je hebt ook een topic voor Engelse paarden
Het zou niet eerlijk zijn als ik Pien nu zou gaan doen want ik verhuis over twee maanden ook naar net te ver.. en ook de gezondheid is nog steeds niet goed
Ja Jans ik heb nog wel even aan je gedacht. Maar wist dat je gaat verhuizen. Jammer hoor, je zou je verbazen als je nu weer opstapt. Heel ander paardje geworden, ze is een tijdje bij Cissy in training geweest . En we kunnen nu lekker naar buiten, vind ze fantastisch.