kan iemand mij het nut uitleggen van de bak slepen met de ruiters er nog in?
Bimmetje
Geplaatst: 15-09-11 18:32
om het een beetje begaanbaar te houden door de stopsporen en spins misschien? Hey het zijn geen dressuurpaarden
holly
Geplaatst: 15-09-11 18:36
Oh wat zijn die paaden toch cool zeg. Alsof heel die tractor er niet eens is.
Een bak wordt gesleept zodat de bodem weer mooi vlak komt te liggen en het juiste gebruiksniveau krijgt. Ofwel op zijn boers, de er ginne zunne nek brikt dur un gat Het maakt dus niets uit dat er gewoon weer over heen gereden word.
GirlinBoots
Geplaatst: 15-09-11 18:38
Ik ga er vanuit dat dit het losrijden is? Maar hoelaat beginnen de wedstrijden weer?
Anders kan ik nog even wat doen in mijn huishouden
Haha komt er een via de deur aan gesjeest voor een stop, rijd een ander ineens in de weg. Uhm...het is een beetje een gaos van bijna botsingen. Jullie hebben toch ook gewoon verkeersregels?
SusanW
Geplaatst: 15-09-11 18:42
Wat een geweldige samenvatting (van 15 pagina's ofzo ) van de dag hierzo! Erg leuk om terug te lezen dat er zoveel mensen meeleven én keken
Hebben jullie me wel zien zwaaien?
Oh en er vroeg iemand iets over de prijsuitreiking dat die wat simpel ging, maar ze hebben nu voor het eerst een gezamelijke NK uitreiking. Eerdere jaren kreeg je direct na je klasse je medaille en lint en het Wilhelmus, maar nu deden ze dat tussen de middag voor alle medaille winnaars van de ochtend. Ik vond het op deze manier veel specialer
En dat ik zo 'raar' geplaatst was in de showmanship had ik volledig aan mezelf te danken, aangezien ik een grote fout in het pattern maakte Ik mag nog van geluk spreken dat ik zelfs mar geplaatst werd. Echt jammer van die fout, want verder ging hij zo lekker. Niks aan te doen meer. Op naar volgend jaar!
* Gaat weer meelezen *
Miryamk
Geplaatst: 15-09-11 18:44
Susan nog gefeliciteerd!!!
holly
Geplaatst: 15-09-11 18:47
Suzan, jij was die juffrouw met dat "vosje" en licht blauw jasje? Ik vond jou juist zo netjes hebben gereden. Ik zie zoveel gehor en geknor en dat zag ik bij jou helemaal niet. Ik vond het mooi om naar je te kijken.