Dat zwart en rood op mijn buik had eigenlijk andersom gemoeten

Maar verder is het een geslaagde blouse. Ik ga 'm maar voor de in hand dingen gebruiken denk ik
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

BrittS schreef:Mooie foto's! En ik vind je blouse ook erg leuk!
Ik heb op de nieuwe stal een hele hoge kast, maar hij is erg smal en niet diep genoeg voor mijn zadel/pads. Zadel staat nu dus los op het zadelkarretje met een pad erop, opzich ideaal want ik heb nu wel heel veel kastruimte (ik rij hem zo met me mee op die kar, heel makkelijk), maar uiteindelijk wil ik toch wel een kast waar hij netjes in kan.. denk ik 

Maar hij wordt nu al super mooi!

Zadel zelf ligt echt prima, maarja... Die deuk achter zijn schouder is toch wel erg vervelend aangezien dat niet echt opvult. Zelfs met de vilten pad met schoftuitsparing glijdt hij zo naar achter terwijl de pad op de schoft zou moeten blijven liggen..
Bolle was in ieder geval wakker met rijden en stoppen gaat steeds beter!
Magic werd erg groot maar bleef kalm, pony's kwamen steeds dichterbij en uiteindelijk stonden ze naast me, neus aan neus met Magic
Toen we verder reden kwamen de twee nieuwsgierigen even achter ons aan, dat was wel even lichtelijk paniek bij Magic maar gelukkig gingen ze op een gegeven moment terug naar hun kudde die achtergebleven was