Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Al 2 weken niet...vandaag ook alleen gepoetst. Ik hoop dat ik snel wat ga merken van die B12 injecties...
Tevens plan ik ook teveel (zie agenda in profiel) en rust te weinig..helpt ook niet echt natuurlijk...
. Ik voel dus met je mee Marlies

Moet zeggen dat mijn hoofd er ook totaal niet naar staat
Ook niet naar de wedstrijd eigenlijk
Er lopen ook Schotse Hooglanders en een kudde paarden rond, ik heb beide al gezien, Magic alleen de koeien
De koeien stonden een van de keren ook gewoon op het ruiterpad.. toen zijn we maar even door de bosjes gegaan
toen ik de paarden in de verte zag heb ik spontaan het rondje aangepast

kan mij voorstellen dat je dan liever buiten rijdt
er zit nu hier een jaloers iemand

hopelijk snel uitslag van het bloedonderzoek en dan weet ik hopelijk waarom ik iedere maand ziek wordt.

en het zou natuurlijk ook fijn zijn als er een oorzaak te vinden is voor het steeds ziek worden...

Ik hoop dat ze een goede oplossing kunnen vinden.
, ik wou dat mijn western zadel zo veel gekost had.
Ik wil zelf binnenkort ook nog zo'n setje voor Spike kopen, maar ik vergeet het steeds.
. Helaas vielen sommige spullen wat tegen. Ik had een T-shirt van Stonedeek gekocht in maat M, maar deze viel uit als XL: geen gezicht
. En een Stonedeek jas in maat M die normaal 60 euro is maar toen 30 euro was, deze viel uit als XS. Dus heb ik mijn moeder en buurmeisje er maar blij mee gemaakt, want als je iets wil ruilen bij de Krämer moet je blijkbaar zelf de retourkosten en de kosten om een andere maat op te sturen betalen ook al kloppen de maten van de kleren duidelijk voor geen kant.