Zoals de meeste hier al wel weten (denk ik, ben beetje de draad kwijt geweest) ben ik verhuisd van stal, na bijna 7 jaar ging onze stal van pension over naar natuur inclusief en dat betekend dat de paarden 24/7 buiten gaan met 1 grote stal dus groeps huisvesting) en dat gaat met Frosty niet vanwege de botsplinter in haar been. Ze heeft in okt/nov in training gestaan bij Wendy en wij staan sinds 1 dec op een manege (83 paarden, 61 pension dus ECHT flink wennen!), geen reiningbodem meer en ook dat is flink wennen maar goed een stal met reiningbodem vinden is in mijn regio sowieso een issue.
Ondertussen zijn we redelijk gewend al zijn er nog steeds wel dingen waarvan ik denk dat t wel beter zou kunnen maar dat blijf je denk ik altijd wel houden.
We rijden iig lekker rond en Frosty vind t allemaal wel prima! Daar waar ik dacht dat ze de grote baan wel eng zou gaan vinden loopt die dame gewoon rond alsof ze er al jaren woont

Met 5 andere paarden in de baan (meestal dressuur/spring ruiters) doet ze ook niet moeilijk dus wel happy mee.
Vanaf eind maart wil ik weer 1x in de 2 weken bij Wendy op locatie gaan rijden en aankomend voorjaar zal Frosty ook gedekt gaan worden dus wel leuke dingen in het vooruitzicht!
Screen van afgelopen dinsdag:

Kleine glimworm (die weer lekker aan het groeien is

Kwa Wran enz kan ik niet meepraten, zit (nog) bij geen enkele vereniging en is voorlopig ook nog niet van toepassing voor ons... wij gaan eerst voor een veulen en daarna ga ik pas over een show carrière voor Frosty nadenken

Ik had je filmpje op fb gezien Kim, ziet er goed uit!!! Fijn dat t zo goed gaat