Zo, verhuizing achter de rug en wat ben ik opgelucht zeg!
Ik had echt geen betere keuze kunnen maken! Zodra ze op de nieuwe stal de trailer afkwam had ik mijn relaxte meisje terug! Niks geen gesnurk, niks geen angst of ongemak..... Ze was meteen op haar plek en besloot ook om dan maar meteen de losse sprietjes hooi die er op de plaats lagen op te gaan ruimen
Manlief met Jill achter gelaten (en die zei al: ik ga over n half uurtje wel even lekker over de plaats wandelen) en samen met een goede vriend terug naar Hoogeloon gereden om mn ruin op te halen.... Toen die op de stal aankwam zag ik zelfs daar meteen een verschil aan en dat terwijl die dus echt de relaxheid zelf is..... Maar ook hij had op de vorige stal wat "rare"dingen en die zijn op de nieuwe stal eigenlijk ook al helemaal weg!
Met de staleigenaar afgesproken dat ze allebei deze week nog binnen blijven, Jill mag niet los en als Dazzle wel naar buiten gaat dan staat Jill alleen op stal en met haar blessure wil ik dus het liefst geen in de stal ronddraaiend paard hebben staan want dat is niet goed voor haar pezen achter. Was geen enkel probleem! Hij ging er ook voor zorgen dat ze ipv op de grond hooi te hebben liggen dat er in elke box n hooinet kwam te hangen zodat ze de hele dag door iets te eten hebben.
Echt, ik ben zo blij, zo opgelucht en ga ook bekennen dat ik gisteren met een brok in mn keel en de tranen in mn ogen heb staan kijken naar mijn meisje.....
Wat foto's van gisteren....