Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maaaaaar we bouwen weer op en het gaat de goede kant weer op. 9 april gaan we weer op show
Nog meer mensen die 9 april bij Wennekers starten?

Ja, in dressuur outfit.
Ging best goed en was ook hard werken. Woensdag maar met de tips aan de slag.
Volgens mij heb je dan heel erg het gevoel dat je voorover eraf kukkelt
Wel leuk om het zo af te wisselen!
Wie geeft de workshop reining? Ik (Amanda gaat ook) heb een reiningles bij Wendy van Osch op 1 april. Bo geeft fijn en duidelijk les, veel plezier! (grondwerk met 1 van zijn paarden?) Runderclinic is ook gaaf, ben benieuwd hoe Felix dat oppakt!
in mijn ogen een super baasje die het beste voor haar paard wil
en die clinic is geloof ik Door iemand van de manege zelf. Ach zal wel niet veel voorstellen, maar ik heb gewoon zin in een groepsgebeuren met Felix
en ach ik zal er vast wel iets van mee kunnen nemen naar onze training. Zo heb ik daar laatst ook gekeken naar de westernles en gezien hoe ik een poort handiger thuis kan maken om mee te oefenen en ze waren bezig met sleetjes voort te trekken, dat is ook iets leuks (al ga ik dan eersrt voor een pion met touw erdoor) om te proberen.
Fijn dat Kas aan huis komt, ben benieuwd!!
vandaag zijn we begonnen met het afspenen van Flash wat echt super goed gaat. Ze kijken niet op of om naar elkaar en er was totaal geen stress voor allebij. Als kers op de taart is vandaag ook nog eens het papier van flash binnen gekomen. En gelukkig was mijn eeste naam optie goedgekeurd. Ze heet nu officieel Pebbles Final Star. Mijn dag kan niet meer stuk