Ik mag niet meer, tenzij het WRAN onderdelen zijn. Volgens mij is dat wel in Houten, met de appies. Die wil ik wel meedoen Maar verder mag ik niet meedoen. Moet even kijken waar ze nog meer All Breed uitschrijven. Als ze dat doen, mag ze van mij zeker meedoen
Voorlopig is de planning: 30 april Zeist 14 of 21 mei Woudenberg of Bergschenhoek (bij voorkeur 21, maar daar is Paulette jury. Nu heb ik al een tijdje geen les van haar gehad, maar we moeten even kijken of dat wel kan) 5 juni Houten 3 sept Woudenberg 24 sept Zeist 22 okt Woudenberg
Maar dat zijn puur de data waarvan ik nu vermoed dat ik kan. 30 april, 14/21 mei en 5 juni wil ik in ieder geval. Na de zomer is nog niet zeker.
Mooie planning Amanda! Wou je ook het nk mee pakken?
Ik zelf start dit jaar denk ik niet. Frizzle heeft zo enorm veel bespiering verloren dat ik eerst een jaartje wil opbouwen en trainen en dan volgend jaar weer knallen op de wedstrijden met hopelijk een eigen trailer.
Wij hebben vandaag lekker buiten gereden. Afgelopen week weer fijn getraind. Ik word zo blij van mijn pony
filly
Geplaatst: 26-02-17 22:25
Amanda: ik hoop volgend jaar of op zijn minst het jaar daarna naar het NK te kunnen maar is ook vanuit hier wel 2 uur rijden denk ik.
Volgende week gaan we beginnen met het afspenen van Flash. Dan kan ik eindelijk weer fanatiek met frizzle aan de gang
joyce2
Geplaatst: 26-02-17 23:29
Bellatrix schreef:
Ik heb morgen weer les van Alice. Eigenaresse ook, we gaan na elkaar. Er komen dus foto's.
Arme Grani Philo is al gesloopt na 1 les, hij is nog aan het bijkomen van afgelopen vrijdag
Veel plezier alvast!
amanda09
Geplaatst: 27-02-17 12:32
Bellatrix schreef:
Fijn dat je er wel bent maar is Bas nog niet goed?
Nee dat zal nog een paar maanden duren, hij is nog lekker vakantie aan het vieren:p
Veel plezier met de les van Alice!
iza_things
Geplaatst: 01-03-17 11:22
@bellatrix veel plezier
Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar ik lees wel mee. Met Spike en mij gaat het heel goed. We worden steeds beter in western rijden, maar moeten allebei nog veel leren. Hij begint eindelijk te snappen dat ik wil dat hij zijn rug gebruikt, maar vind het nog heel erg moeilijk. Hij heeft het spelletje van binnen- en buitenstelling nu door, dus zijn we begonnen aan schouder- binnen en buitenwaarts. Tot mijn verrassing vind hij dat erg leuk. Ook zijn we begonnen met het proberen van gallopwissels/changementen maken, maar dat heeft hij nog niet helemaal onder de knie. Meestal springt hij met of zijn voorbenen, of zijn achterbenen over zodat hij gekruist galoppeert.
Ik doe op het moment vooral veel western oefenen met hem in de bak, maar toen het laatst gesneeuwd had moesten we natuurlijk wel even een sneeuwrit maken:
De mate waarin paarden hun benen opvouwen kan genetisch zijn of aangeleerd (en niet altijd op een frisse manier). Dat maakt het verschil tussen een paard wat springen leuk vind, maar nooit écht goed zal worden en een springtopper
Filly: bij ons vandaan is het meer dan 2 uur rijden gok ik. Jim heeft altijd een trailerlaadprobleem gehad en ik vind zulke lange afstanden alleen voor wedstrijd echt teveel. Ik zoek het iets dichterbij. Misschien kom ik wel kijken
Marlies: wij zitten ook in de ochtendgroep zondag. Ik neem mijn camera mee
Ze hadden mij eerst in de 2e groep gezet maar ik kon niet op dat tijdstip dus gelukkig hebben ze ons naar de eerste groep gezet...vriendin van mij komt foto's maken met mijn camera maar ik zou het leuk vinden als jij ook wat van ons wil schieten.