Mooi hoofdstel Emma. Ik vind het wel passen. Een iets grotere frontriem was net wat beter geweest, maar als het maar niet in de weg zit.
Grani heeft lol met zijn bal. Leuk! Jim doet er niks mee
Daihyo
Geplaatst: 20-02-17 00:31
Mijn bijrijdster had vandaag les. Trukendoos van Jim ging weer open en ze moet nog veel (af)leren, maar uiteindelijk waren ze lekker aan het rijden Bijrijdster rijdt hem nu een paar maanden en heeft hiervoor alleen op de manege gereden. Ze heeft er gevoel voor
Cute, die mini cowgirl! Goed hoor, een tweede plaats. Ze zal wel helemaal in de 7e hemel zijn!
@Amanda: Fijn dat het zo goed gaat! Ik vind het er heel ontspannen uitzien, alleen stoor ik me aan die handen (Ik doe het soms ook nog, zonder dat ik het zelf door heb, heel irritant...)
En nog bedankt voor de tips voor m'n teugels! Ik denk dat ik maar gewoon voor andere ga kijken. Ik had ook nog een paar teugels in m'n kast hangen, maar die zijn net zo kort. Waarschijnlijk dat ik ze daarom als nieuw in een 2ehands winkel terecht zijn gekomen
@Amanda: is het zadel niet iets te klein voor haar ??
Daihyo
Geplaatst: 20-02-17 10:18
Nee hoor. Maar ze duwde zich wat naar achteren in het zadel. Later nog gewerkt aan haar houding en zit en de fenders aangepast en toen zat ze beter. Hier zit ze nog wat in een stoelzit, maar dat was met de aanpassingen ook beter en toen kwam ze ook beter in het zadel te zitten. Maar er moest eerst aan ponylief gewerkt worden, want hij was een beetje stout Ze heeft altijd dressuur gereden, dus moet nog erg wennen aan het ontbreken van de kniewrongen, waardoor ze wat klemt in de bovenbenen en zich wat naar achteren drukt met haar voeten en knieën. Daarbij is mijn zadel vrij vlak, dus ze heeft echt 0 steun. Ik weet nog van mezelf dat ik daar ook wel een paar maanden last van had voor ik echt onafhankelijk kon zitten
Zadel is een 17 inch en ik pas er in. Zij is slanker dan ik, dus past zeker weten Het is meer haar houding waardoor het nu zo lijkt.
Oh jammer....ik wil geen wit denk ik. Maar wat zou wel leuk staan...?
Minimus
Geplaatst: 20-02-17 16:59
Het is zo'n zilverappel eh? Manny heeft ongeveer dat kleurtje maar iets lichter en ik pakte altijd babyblauw/bruin. Bordeaux/creme was ook gaaf op Manny.. Maar ik denk dat wit niet eens echt zal misstaan op hem. Hij is enorm donker en ik denk niet dat je donkere kleuren moet pakken op hem
Lichtblauw is wel heel sjiek denk ik. En creme juist ook. Ik startte Jim Vroegah juist in creme omdat zijn manen met wit echt geel werden. Met creme paste dat juist heel mooi