Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
filly schreef:Gefeliciteerd met je mooie paardje! Wat gaaf dat je dat durft zeg. Na 6 hersenschuddingen durf ik frizzle toch niet helemaal meer te vertrouwen al komt dat beetje bij beetje steeds meer. Voor van het zomer staat het wel op de planning om weer meer zonder zadel te gaan rijden.
Flash is al weer een half jaar. Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel. Dinsdag weer een boel foto's maken voor een topic.
emmaudb schreef:Ik ga even kijken, laat het je nog weten![]()
Nouja gekregendus was hartstikke welkom
Wanneer ik tijd heb. Doordeweeks kan ik nu vrij weinig omdat we dus geen licht hebben en ik elke dag pas 6 uur thuis ben. de bak van de buurvrouw vind ik doordat de rand zo slecht is en helemaal uit elkaar valt. Ze hebben nu een deel al wel vervangen. Als het heel veel heeft geregend kan ik daar ook niet rijden. Onze eigen bak is eigenlijk alleen niet te rijden als het vriest of er sneeuw ligt. Er liggen nooit plassen in.
Bellatrix schreef:Ik mag morgen weer rijden. Wel eerst longeren kreeg ik als tip van de eigenaresse.Morgen wordt het warmer en ik hoop op een zonnetje, camera gaat mee.
Ben benieuwd naar Flash, ik kom in de zomer jou kant een keer op hoor!!