[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:41

Hier voor Philo ook weer meer vrije dagen dan gehoopt... De onderlaag van de bak is bevroren en de bovenlaag is ontdooid, dus het water zakt niet weg.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:00

Heb enorm veel zin in de lente!!! Ben wel klaar met dit weer. Kan zo erg weinig trainen :(

Wel nog iets leuks: ik heb een grondwerkles van Bo van BRhorses gewonnen *\%/*
Dus ze komen een keertje naar Drenthe, zo'n zin in. Nu eerst maar beter weer {:}

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:27

Bo van Kasbergen? :D
Leuk zeg!!

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:12

Klink leuk Nanda!

Hier ook weer een (hopelijk korte) winterstop.. :(

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 00:04

Hier komt hij zaterdag weer als het goed is. Twijfel nog een beetje of ik gewoon ga rijden of een grondwerklesje doe.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:09

Ze organiseren op 5 maart een trail clinic op Beau Dandy's in Woudenberg, je kan meedoen met eigen paard maar ook met een lespaard en ik mag meedoen op een lespaard!! *\%/* Marlon rijdt op haar eigen Special mee in dezelfde groep dus we kunnen geen foto's van elkaar maken...

Emma of iemand anders die in de buurt woont.... O:)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:52

Vandaag is mijn mooie meisje 10 jaar jong geworden <3

Afbeelding

En we hebben (aangezien er een dik pak sneeuw in de bak lag) lekker een rondje door Den Treek gemaakt. Zonder zadel het bos in was voor ons een 1ste keer. En dat heb ik geweten :j

Mevrouw deed een pas opzij op een onbewaakt moment van mij en toen gleed ik een zo af := Plof, toen zag ik mn paard ineens vanaf onder _O-

Maar we hebben een grote boomstam opgezocht en onze rit vervolgd.

Prachtig was het!!!

Afbeelding

Afbeelding

En we mochten op de foto met familie sneeuwpop <3

Afbeelding

Twas super gaaf en wilde het even met jullie delen :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:55

Wat ontzettend stoer dat je dat zo even doet! Gefeliciteerd Special! :)F

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:56

Lekker. :D

De sneeuw is hier allemaal weg en die blijft voorlopig ook weg dus weer even met Raza door de doe-het-zelf wasstraat gereden. :D Ze is weer mooi goud. <3

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 18:34

Kiekeboefje schreef:
Wat ontzettend stoer dat je dat zo even doet! Gefeliciteerd Special! :)F

Tnx :D

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:14

Gefeliciteerd met je mooie paardje! Wat gaaf dat je dat durft zeg. Na 6 hersenschuddingen durf ik frizzle toch niet helemaal meer te vertrouwen al komt dat beetje bij beetje steeds meer. Voor van het zomer staat het wel op de planning om weer meer zonder zadel te gaan rijden.

Flash is al weer een half jaar. Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel. Dinsdag weer een boel foto's maken voor een topic.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:18

Ik mag morgen weer rijden. Wel eerst longeren kreeg ik als tip van de eigenaresse. :') Morgen wordt het warmer en ik hoop op een zonnetje, camera gaat mee. :D

Ben benieuwd naar Flash, ik kom in de zomer jou kant een keer op hoor!!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:23

Gefeliciteerd met special Marlon!

Moet ik heel even kijken Marlies! Hoe laat is dat?

Ik heb gisteren die-hard in de sneeuw les gehad. Grondwerk dan. Op weg naar de bak was het wel glad door de sneeuw maar in de bak ging het wel. Dus druk bezig geweest met achteruit en kont omzetten. Daarna snel even wat gedronken met Bo en de eigenaar van Dj. Toen door naar Arnhem want ik had een pakket gewonnen voor Dj (en mezelf). Dj heeft dus weer een kg snoepjes er bij :+ die had ik nog niet liggen. Ik denk dat ik nu 4kg in totaal heb :') maar ook een fles antiklit, shampoo en een soort gloss gel ofzo.
En een doos chocolaatjes voor mezelf met een handwarmer in de vorm van een hartje.

Ze zijn bij de buren weer bezig om de bak te maken. Dus als het niet te veel regent dan kan ik daar 's avonds aan de gang, want daar doet het licht het wel :+ maar ze ging nog kijken of ze een prijs voor het gebruik van een jaar kon maken. Dus daar wacht ik even op

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:31

Wij zitten in de ochtendgroep als het goed is. Van 10.00 tot 11.30.

Lekker geshopt dus. :D En chocolaatjes zijn altijd goed. :9

Hoe vaak en op welke dagen doe jij DJ?

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:40

Ik ga even kijken, laat het je nog weten :)

Nouja gekregen :D dus was hartstikke welkom

Wanneer ik tijd heb. Doordeweeks kan ik nu vrij weinig omdat we dus geen licht hebben en ik elke dag pas 6 uur thuis ben. de bak van de buurvrouw vind ik doordat de rand zo slecht is en helemaal uit elkaar valt. Ze hebben nu een deel al wel vervangen. Als het heel veel heeft geregend kan ik daar ook niet rijden. Onze eigen bak is eigenlijk alleen niet te rijden als het vriest of er sneeuw ligt. Er liggen nooit plassen in.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:40

filly schreef:
Gefeliciteerd met je mooie paardje! Wat gaaf dat je dat durft zeg. Na 6 hersenschuddingen durf ik frizzle toch niet helemaal meer te vertrouwen al komt dat beetje bij beetje steeds meer. Voor van het zomer staat het wel op de planning om weer meer zonder zadel te gaan rijden.

Flash is al weer een half jaar. Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel. Dinsdag weer een boel foto's maken voor een topic.

Tnx!! Ze geeft me zon vertrouwen, en zelfs na mn duik de sneeuw in stapte ik zonder twijfel weer op. (was dan ook een stom foutje van ons beide) Heerlijk is dat. Moet toegeven dat ze ook mega stabiel zit.

Ze mocht vandaag alleen over het harde draven en en klein galopje doen. Door de sneeuw kon in de ondergrond niet goed inschatten dus dit durfde ik niet aan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:46

emmaudb schreef:
Ik ga even kijken, laat het je nog weten :)

Nouja gekregen :D dus was hartstikke welkom

Wanneer ik tijd heb. Doordeweeks kan ik nu vrij weinig omdat we dus geen licht hebben en ik elke dag pas 6 uur thuis ben. de bak van de buurvrouw vind ik doordat de rand zo slecht is en helemaal uit elkaar valt. Ze hebben nu een deel al wel vervangen. Als het heel veel heeft geregend kan ik daar ook niet rijden. Onze eigen bak is eigenlijk alleen niet te rijden als het vriest of er sneeuw ligt. Er liggen nooit plassen in.

Het blijft elke dag een stukje langer licht. :D Maar wel verrot zonder licht bij de bak hoor... :\
En de omheining van een bak moet idd wel in orde zijn, zeker niet gevaarlijk!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:50

Gelukkig wel!

Een deel is dus al wel vervangen en ik zag nog andere planken liggen dus ik denk dat het andere deel wat op instorten staat ook nog vervangen gaat worden. Ik spreek haar verder ook eigenlijk nooit. Maar via m'n zusje krijg ik dan weer het een en ander te horen :+

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:31

Bellatrix schreef:
Ik mag morgen weer rijden. Wel eerst longeren kreeg ik als tip van de eigenaresse. :') Morgen wordt het warmer en ik hoop op een zonnetje, camera gaat mee. :D

Ben benieuwd naar Flash, ik kom in de zomer jou kant een keer op hoor!!

Dat zou heel erg leuk zijn! Dan zit ze hopelijk ook beter in haar vacht en heeft ze haar uiteindelijke kleur :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:29

Gefeliciteerd met Special! Heerlijk zo'n rit!

Bij ons is het super glad, dus de afgelopen dagen alleen maar geknuffeld. Morgen gaan we weer aan de slag. Kijk er echt naar uit!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:37

Ik had meer moeite met lopen dan Dj :+ hij had gisteren op weg naar de bak echt zoiets van joh loop eens door. En ik liep daar als een halve pinguïn om niet uit te glijden. :')
Vandaag niks gedaan omdat er meer sneeuw lag en ik mezelf dus al op de grond zag liggen

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:50

Gefeliciteerd met Special! Y)(^)

Hier lag ook een dik pak sneeuw, Magic is vreselijk klierig, wordt tijd dat hij weer aan het werk gaat }:)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:20

Tnx allemaal!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:33

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:22

Ik voorlopig even uitgereden... iig totdat ik weet waar m'n meisje allemaal last van heeft.

Zaterdag zaten d'r sliding plates ineens zo:
Afbeelding
Afbeelding

Nergens vastgezeten, niets in d'r box gevonden en dr ijzers zaten nog muurvast! Zo bizar! Beide ijzers waren naar buiten gericht en ze heeft er niet zelf aan de binnenzijde of buitenzijde op kunnen staan want er zat geen vrije rand ijzer waar ze op heeft kunnen staan

Morgen komt de va omdat ze la niet helemaal lekker loopt en omdat ik bloedwormen in haar mest gevonden heb en dus mag ze even helemaal nagekeken worden voordat ik weer echt verder ga trainen, hopelijk valt t allemaal mee want dan kunnen we 4 maart weer gaan clinic'en bij Rieky....

Gelukkig lijkt ze zelf verder nergens echt last van te hebben:

Afbeelding
Foto van begin vorige week