Bellatrix schreef:Ja maar niet meer dit jaar.
Kan ik me voorstellen! Hoe is het met het huis?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Ze lijken zo al veeeel groter. Maar ik ben echt een leek op hondengebied. En sinds ik vorig jaar aangevallen ben door een grote pitbullachtige vechthond van 45kg heb ik het helemaal niet meer op dat type honden.
Wat kleiner spul vind ik toch wel wat leuker zeg maar.
Zo op de foto vind ik ze wel schattig. Zijn ze wel vriendelijk een aanhankelijk?
xDenies schreef:germie schreef:Ze lijken zo al veeeel groter. Maar ik ben echt een leek op hondengebied. En sinds ik vorig jaar aangevallen ben door een grote pitbullachtige vechthond van 45kg heb ik het helemaal niet meer op dat type honden.
Wat kleiner spul vind ik toch wel wat leuker zeg maar.
Zo op de foto vind ik ze wel schattig. Zijn ze wel vriendelijk een aanhankelijk?
Het zijn Cavaliertjes, komt in verre weg niet bij het type hond in de buurt van jouw post.
xDenies schreef:Het was gister kiezen of delen want het is genieten als ik met de auto naar stal rijd, die mooie herfst kleuren! Maar al weken regen dusja .. Nu was het droog, ik minder fit - dus wat doe je dan? Je zadelt gewoon op en gaat naar het bos om te genieten van de herfstkleuren.
Een maand geleden postte ik deze foto, dat ik zo verbaasd was dat alle bladeren nog in de boom hingen want een jaar daarvoor hadden we al bladeren op de grond.
[ [url=m/6lBUiA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister zag het er zo uit:
[ [url=m/hY0XQK.jpg]Afbeelding[/url] ]