Op welke plekken dan? Zijn billen? Buik? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op welke plekken dan? Zijn billen? Buik?
Hopelijk wordt hij weer braver als het warmer weer wordt maar we blijven doorrijden...hij moet weer in conditie komen en model sportpony.

ik begin langzaam resultaat te zien van afvallen na het weideseizoen en hij laat het weten ook.
al is hij net zo vaak nog steeds liever lui dan moe.
Maar daar vergis ik mij nu niet meer in. 
Gister ook nog mee gemaakt dat Manny schrok van bakkabouters, bleken hele dorpen achterin de bak te zitten
Zal de sneeuw wel zijn die van het dak glijdt haha! Hij pakt steeds zijn schaar vast, beetje vervelend. Die haakt dan achter zijn onderkaak en als ik dan een beetje mijn teugels oppak vliegt ie ineens de andere kant uit. banketstaaf
Doet ie de laatste tijd vaker dus ik ga er eens een beetje op letten om dat voor te zijn. Hij pakt vaak alles vast wat bij zijn mond in de buurt zit, maar dit is toch niet helemaal de bedoeling. Instructrice zag het gebeuren en van haar moest ik even mn teugel (aan de kant waar hij de schaar vastpakt) oppakken.
Zadel is echt superfijn en Manny loopt er top onder.