Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Bellatrix schreef:Ga je dan ook wel es lekker hard?

en ja, gezellig!

)

kreeg m anders niet te pakken)
  hij is wel een beetje grumpy, op zon beetje alles wat leeft... of niet leeft 
 alles mag naar zijn idee naar de maan lopen 
 hij heeft in zn jonge jaren eventing gedaan, maar mag door een oude blessure niet meer zon zware dingen doen. Ach ja, zo is hij ook gelukkig!

Ja, ik ben fan 

Marg schreef:Iemand tips voor een goede instructie die aan huis komt in Zuid-Holland (omgeving Alphen aan den Rijn)? Liefst niet reining gericht.
 lange dagen zo maar lag ook wel weer rond 21:00 in mn nest anders hou ik het niet vol. :’)simodi schreef:Lange dagen Sicayes!
GJ laat je haar ook wel eens springen? Preston laat ik wel eens balken lopen en dan springt hij ze of het 30 cm is en vindt dat heel leuk!

Volgens mij zijn ze nu bij tussen 2 tonnen met een balkje er tussen.
                                                         simodi schreef:Lange dagen Sicayes!
GJ laat je haar ook wel eens springen? Preston laat ik wel eens balken lopen en dan springt hij ze of het 30 cm is en vindt dat heel leuk!
 die heeft al moeite met een galopbalkje... Nee dat is niet haar talent. Ik ben bang dat ze door midden breekt...