Ik zal m'n ogen open houden
als je enigzins een tijd weet wanneer je moet rijden dan mag je die ook doorgeven, kijk ik of ik er dan sowieso kan zijn Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als je enigzins een tijd weet wanneer je moet rijden dan mag je die ook doorgeven, kijk ik of ik er dan sowieso kan zijn
Oogt heel rustig, vriendelijk en ontspannen in de wei. Wel een baasje in de kudde
Waarschijnlijk komt hij binnen nu en twee weken naar huis. Hopelijk is de stal dan vrij waar ik hem graag wil hebben. Ligt er even aan of het paard wat daar in stond, daadwerkelijk verkocht is komende week. Is nu op proef bij mensen. Die stal is gewoon een stal zeg maar. Anders komt hij in de merrie stal, die middels twee schotten opgedeeld is zodat je drie stallen hebt. En dat vind ik niet echt praktisch, want als hij dan niet vooraan staat, moet ik door de andere stal heen om erbij te komen.

Paint_Lover schreef:Wat leuk Zamora!
Goede stallen zijn redelijk schaars aan het worden, eentje met een voor mij geschikte bodem onmogelijk dus dan maar geen geschikte bodem en regelmatig met de trailer op pad
Ooit. In ieder geval heb ik daar geen man voor nodig. Maar het was wel gezellig. En ook weer niet want heb echt een paar flinke knauwen opgelopen door de break-up.

Bellatrix schreef:Ik wist niet dat jullie uit elkaar waren? Hoe lang waren jullie samen? Of wil je er liever niet over praten?
Met de nodige sneren naar mij over bijvoorbeeld mijn reuma.