Wat toevallig, dat halster heb ik dus ook voor Philo! Maar dat is na anderhalf jaar zo smerig geworden, dat het eigenlijk wel tijd is voor een "fris" halster voor zondagse uitstapjes
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 23-01-17 20:39
Haha! Je kan het halster ook wassen hoor.
Wat toevallig dat jullie dezelfde hebben.
Hier 2 telefoon foto's. Volgende week les dus hopelijk betere foto's.
Wat een leuk halster! Flash is bijna uit haar roze (ik haat roze, maarja was de enigste leuke) halster gegroeid dus binnenkort wil ik een leuke met steentjes ofzo halen iig geen roze haha. Wil dan ook een halter touw erbij halen.
Ik heb gewoon effen halster. Wel met een kleurtje onderlegd. Heb een gele met grijs onderlegd (die nu grijs is met grijs onderlegd ) en een zwarte met oranje onderlegd. Een donkerpaarse en cognac leren halster. En dan natuurlijk mijn prachtige rode glitterhalster
Ben benieuwd naar de foto's dan Marlies!
Ik wil ook een binnenbak! Ik heb nu al te lang niet gereden. Dan is de grond te hard en dan ligt er sneeuw. De sneeuw hier is nog steeds niet weg.
Ik heb ook al een week of 4 niet meer kunnen rijden. Hier ook nog steeds bevroren sneeuw. Wel een stapritje buiten gedaan maar das ook niet echt rustig genieten met Daan...
Ik heb ook al een aantal week niks kunnen doen.was frizzle net aan het oppakken met de dubbele longe. Nou is het met Frizzle niet echt nodig, maar ze mag wel wat kilo's kwijt haha
Daihyo
Geplaatst: 24-01-17 09:34
Ik sta naast een manege en heb daar voor het eerst gereden. Duurde mij ook te lang. Hij was wel super braaf gelukkig. Het wordt nog wel eens wat met die gekke knol
Dj wordt altijd een beetje overenthousiast van rijden in de sneeuw. Terwijl hij wel gewoon elke dag buiten staat, ook met sneeuw. Maar rijden is anders dan, gek paard. Hij zal er niet vandoor gaan maar ik heb m'n handen vol aan hem, dus echt ontspannen is het dan ook niet.
We hebben hier een binnenbak, maar die eigenaar vindt dat western ruiters niet kunnen rijden. Dus daar wil ik niet eens rijden
Ja, hier kreeg ik ook die reactie toen ik daar aan kwam: "Oh, je rijdt western." En in de kantine allemaal mensen kijken. Dus ik was blij dat hij zich gedroeg en fijn liep. Ze waren na afloop allemaal heel positief, omdat hij zo fijn liep. Dus dat vooroordeel ook de wereld weer uit geholpen
Op mijn eigen stal staan maar een paar pensionklanten en allemaal mensen die hun eigen ding doen. Recreatief, bit- en boomloos, western. Maar op de manege is de hoofdmoot echt dressuur (99%). Dus dat was even raar
Had gister op stal een bende nieuwe pensionklanten en een stel had nog nooit een westernzadel van dichtbij gezien. Klein meisje (10 jaar) kwam naar me toe "Wat is dat voor zadel mevrouw?" Zo schattig hahaha
Bij mij op stal is het allemaal recreatief of ze rijden helemaal niet.
Maar bij die stal met binnenbak was ik er niet eens met paard. Hij had mij nog nooit zien rijden, kende mij ook verder niet. Beetje aparte man. Lopen ook wel meer aparte mensen rond