Marlon, echt superleuk dat je ook in dit topic zit! Met je knappe meisje 
Emma, dat hoofdstel is gaaf! Als ze die ergens in donker leer hadden...
Wat betreft bijrijder ga ik met Eline mee. Wij hebben nu een meisje van 14 en dat gaat wel echt superleuk, maar die vind het ook al heel leuk om gewoon mee te gaan om te poetsen ofzo. Maar voor de rest zou het voor mij niet meer zo nodig hoeven
Leo, wat leuk dat jij je hier ook komt melden! Welkom met je mooie Rock
Was toevallig vorige week nog op de stal waar hij staat, maar heb hem helaas niet gezien 
Olina die wordt de laatste tijd steeds moeilijker te rijden voor andere mensen, terwijl ik juist wil dat eigenlijk iedereen er zo mee weg kan rijden
Ze is niet gemeen, maar zet de manegeponystand aan en je moet er dan echt heel hard voor werken om haar aan het lopen te krijgen. Terwijl ze bij mij alleen maar fijner wordt de laatste tijd
Lonneke, fijn dat je paardjes dichterbij huis komen te staan! Jij zit ook helemaal niet ver van ons af (ik 'ken' je zelfs nog wel van vroeger, liep als klein meisje regelmatig op Sonniushof rond haha
), Jill is echt knap
Überhaupt ben jij wel goed in knappe paarden vinden/fokken 
Troi, wat fijn dat de diastasen verbeterd zijn! Is naar, wij hebben er helaas ook ervaring mee. Prachtige foto ook 
Oefendag van de DAWRA wil ik zeker heen 
Emma, heel veel sterkte met je oma!
Filly, wat een gave paardjes! Lekker zo in de sneeuw met hooi 
Amanda, fijn dat je een nieuwe bijrijdster hebt! En voor een 6e keer ziet het er inderdaad helemaal niet verkeerd uit 
Wat is de reden dat jij alleen mee mag doen als er WRAN onderdelen icm DAWRA worden uitgeschreven en niet de gewone all breed klassen van de DAWRA? (even benieuwd naar omdat ik lid ben geworden van de DAWRA maar met Olina all breed wil gaan starten en wellicht in de toekomst lid wil worden van de WRAN).
Yuri is ook knap zeg!
Onze westernles bij Wendy was inderdaad erg leuk, vooral gewoon leuk om alles eens te voelen
Wil er ook graag een keer met Olina een lesje gaan rijden, dat zal vast weer heel anders zijn!
Ik heb ondertussen mijn testzadel in huis, tot nu toe ben ik er heel blij mee
Dus als het blijft bevallen er binnenkort maar een bestellen
Wel een maatje groter dan, voor ons net wat fijner denk ik