Daihyo: Noura aan het werk! Ben benieuwd hoe ze het oppakt. Paint_lover: komt wel goed met Frosty. Tijd en boterhammen Voor je het weet zit je er weer op. Sirius: heerlijk he, als ze zo chill zijn
xDenies
Geplaatst: 02-10-23 20:35
In ons clinic groepje voor aanstaande 28okt hebben we afvallers met eigen paard.
Technisch gezien zouden er 3 plekken voor met eigen paard open komen. Zijn er mensen met interesse?
Gaat nog steeds goed op onze nieuwe stekkie! Heb iemand gevonden, woont verdorrie aan de overkant! die net als ik gek is op lange ritten! We hebben afgesproken om binnenkort naar Polshoogte te rijden vanuit Klijndijk. De vrouw waar ik dus al een paar keer mee heb gereden kent bijna iedereen, vroeg ruiters die we onderweg tegenkwamen of ze zin hadden OOK mee te gaan. We hebben nu al een leuk groepje. Waaronder dus iemand die ik ergens van ken.. maar waarvan!?
Was het dus Barry Schuurmans en zijn vrouw. Gezien Barry het erg druk heeft, heb ik in 2 jaar tijd nog maar 1 les gehad (hij is wat lastig om contact mee te krijgen, en ik ben lastig om contact op te nemen.. leuk duo zijn we!) Die woont dus in Valthe (wat naast Klijndijk ligt) erg leuk! Die gaat geloof ik ook mee naar Polshoogte, in iedergeval zijn partner!
Dat zeker! heb er wel erg veel zin in! Eindelijk eindeloze buitenritten maken. Maartje, onze handpony moet er ook aan geloven straks. Heb een bijrijder gevonden voor haar.
Klinkt heerlijk, Benfan. Daihyo: Noura loopt mooi! Paint_lover: Och, dat zou ik zo moeilijk vinden. Natuurlijk komt het goed met Frosty, maar ze op zo'n moment achter laten... ze is wel in goede handen! Sirius: Dat is dan weer heel fijn, zo'n kalme!
Vandaag was ik op koeienclinic bij Wendy van Osch en het was geweldig! Zo tof om te doen en ook om de anderen bezig te zien. Wendy is ook een leuk mens, die heeft ons er met gemak doorheen geloodst. Sommige deelnemers waren steengoed, heel gaaf.
Ik kreeg een hele brave vosse hengst waarvan ik de naam alweer vergeten ben , maar heerlijk dier dat geen voet verkeerd zette. Best nog moeilijk met die koeien, maar heb me heerlijk geamuseerd.
Leuk filmpje! lijkt me heel gaaf om een keer te doen maar ik schaal mezelf niet onder een goede ruiter dus doe maar niet
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-23 18:14
Leuk paard, hoe heet hij?
Hamsnuf
Geplaatst: 07-10-23 18:24
Hoi! Ik had me ooit aangemeld, maar veel te weinig tijd om mee te lezen en te reageren.. Maar mag ik bij jullie een vraag stellen? Of eigenlijk, om tips vragen? Ik ben op zoek naar nieuwe laarzen, de laarzen die ik nu heb (Ariat West Bound Western Boot) zijn te groot en kan ik eigenlijk niet meer mee rijden want mijn hak zit soms halverwege de laars, ze zijn veel te wijd. Hebben jullie tips voor hele smalle laarzen? Welk merk of welke winkel ze verkoopt? Ik ben gisteren bij Arthur geweest maar kon daar geen enkele laars vinden, heb er een gepast van Boulet maar die hadden ze niet meer in mijn maat en kan die online ook niet vinden. Het gaat vooral om de hak die echt bij bijna elke laars te wijd is. Ik heb hele smalle en platte voeten.. Nog tips?
Pff, arthur heeft wel de meeste keus. Online wil je niet bestellen zeker? Je wil echt passen?
Hamsnuf
Geplaatst: 07-10-23 18:26
Nee het liefst eigenlijk niet online, maar als ik ervaringen hoor dat dat type laars bijvoorbeeld echt een van de smallere is, durf ik de gok nog wel te nemen, alleen als het ook retour gestuurd mag worden.
xDenies
Geplaatst: 07-10-23 18:33
Ik heb ook mijn laarzen bij Arthurs vandaan en was best even passen. Ik heb smalle, grote voeten. Niet ideaal. Maar Ariats vallen kleiner dus ben goed geslaagd. Ik doe wel een extra paardrijsok over mn normale sok, dan zitten ze net wat beter
Hamsnuf
Geplaatst: 07-10-23 18:39
Mooie laarzen! Ik heb maat 39/40 dus dat helpt ook niet mee. Heb ook steunzolen maar dat werkt vaak niet voor mij in de laarzen. Ik denk dat ik aangewezen ben op laarzen op maat laten maken.. Vind mijn rekening alleen niet zo leuk denk ik.
Jawel, ik bedoel juist dat de steunzolen erin het tot nu toe niet beter maakt. Sorry, beetje gek verwoord. Maar ook met steunzolen in mijn huidige laarzen zitten ze voor geen meter, zit ik juist alleen maar hoger met mijn hak dus nog meer in/uit.
Ik vind het knap dat je überhaupt steunzolen in je laarzen krijgt... Ik heb ze ook maar passen echt niet in mijn rijlaarzen, zowel dressuur als western niet.
Hamsnuf
Geplaatst: 07-10-23 19:10
Ik heb ze nu in mijn Fatbaby's liggen, daar passen ze makkelijk in en ook in de andere wel. Het helpt alleen niks
Ik zag ook wat voorbij komen hier over de koeienclinics bij Wendy van Osch. Doet iemand toevallig 18 november mee? Ik heb me ingeschreven.