Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Special staat idd 24/7 buiten dus een dagje laten staan kan geen kwaad hoor. En anders wil Isabelle of Kitty of zoals gisteren de kids van Wendy/Gina wel een keer toch? Dat doe je nu ook al.
Rije schreef:Leuk, allemaal nieuwe mensen!![]()
![]()
Ik heb een paar jaar geleden een bijrijder gehad (hoi Eline) en nu al een tijd niet meer. Ik wil het toch het allerliefste allemaal zelf doen en red dat nu net. Bewust soms een dagje niet, soms ook omdat het niet anders kan. Hij staat in het land of in de paddock dus regelt z'n eigen vrije beweging wel. Hij heeft niet eens een stal. Sielugh...
Amanda schreef:Tuurlijk Leo
Ik heb wel sinds kort een bijrijdster. Ik vind het lastig loslaten, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n heel moeilijk paard, mits je weet hoe je met hem om moet gaan. En daar heb ik wel specifiek naar gezocht. Het lijkt goed te klikken en dan is het toch wel lekker dat ik niet hoef en ik weet dat hij toch zijn aandacht krijgt
MarlonNaldo schreef:Amanda schreef:Tuurlijk Leo
Ik heb wel sinds kort een bijrijdster. Ik vind het lastig loslaten, maar aan de andere kant heb ik niet zo'n heel moeilijk paard, mits je weet hoe je met hem om moet gaan. En daar heb ik wel specifiek naar gezocht. Het lijkt goed te klikken en dan is het toch wel lekker dat ik niet hoef en ik weet dat hij toch zijn aandacht krijgt
Spec probeert heel erg uit. Je moet heel consequent zijn maar absoluut niet boos worden of je geduld verliezen. Dan heb je niks meer aan dr.
Ze is giga slim, dus geef je een onbedoelde hulp, dan doet ze precies wat je vroeg.
Maar doe je dat een paar keer straffen, dan reageert ze niet meer als je de hulp bewust geeft.
Als jullie me nog volgen..
xxdomiixx schreef:Dat lijkt mij eigenlijk best wel logisch dat ze dan niet meer het antwoord geeft wat ze hoort te geven, want het wordt afgestraft. Dan zou ik het ook niet meer doen