Die 3008 staat stoer zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sirius_ schreef:Wat ziet Frosty er goed uit! En wat ontzettend fijn dat operatie niet nodig blijkt te zijn zeg!
xDenies schreef:Nou ze is net zo groot als Beeb, maar die pas echt geen 190 deken hoorHier weer dikke ellende, duur deken is te lang en te groot (maat kleiner wordt dan weer te kort) dus die gaat weer terug naar Euro Horse.
Ik wordt er zo moe van.
Fijn dat het beter gaat met Frosty, misschien zie ik dr 28okt wel als ze dan nog bij Wendy staat.
Verder even geen fut om te reageren, sorry.
Sirius_ schreef:Die koprol was begin dit jaar toch? Heb je wel met andere paarden gegaloppeerd?
Ik herken wel de angst, ik heb een paard gereden dat zijn voeten niet optilde in galop in de buitenbak. Hij heeft twee of 3x op zijn borst gelegen, ik ben er niet afgevallen maar wel een hele blauwe buik. Ik had daarna ook echt galop angst in de buitenbak.
Op een ander paard echt gewoon trillende armen en benen van spanning. En dat waren nog maar kleine incidenten vergeleken bij de val die jij hebt mee gemaakt.
Maar wel fijn dat je verder weer lekker met haar aan de slag kan, kleine bodybuilder! Hopelijk is ze een beetje voorzichtig met zichzelf.
Paint_Lover schreef:Andere paarden aangalopperen is geen enkel issue, zit dus echt tussen Frosty & mij.... val was laatste dag van 2022.
Ben in jan/febr nog bij Wendy wezen lessen, wildvreemd paard en ook daar geen enkel probleem mee...
Laten we hopen dat ze vanaf nu voorzichtiger is met zichzelf want dat is een stuk beter voor mijn hart
Sirius_ schreef:wat jammer dat je relatie over is!
Fietsen is een goed alternatief! Helaas nu 3 kinderen op 3 locaties verspreid door heel Almere. Dat red ik niet op de fiets