Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sirius_ schreef:Ik rijd ineens met mijn eigen auto 120 km meer op een tank haha. Dus dat is een retourtje gratis voor dezelfde prijs. Normaal rijd ik namelijk alleen stadskilometers maar ik rijd nu 2 tot 3x per week met mijn auto naar stal (snelweg) en een van de kinderen gaat naar dagbesteding aan de andere kant van de stad (wederom snelweg).
In het weekend pak ik mijn man zijn auto, die heeft een tankpas van de zaak. Maar inderdaad geen kleine tank, dat is elke keer weer even slikken.
Staat tegenover dat ik nu elke week moet tanken en voorheen maar 1x per maand
Zertab schreef:Pff vind dat echt ver. Ik vind 15 minuten rijden met de auto al ver. Nu ben ik ook altijd verwend geweest met paarden die nog dichterbij stonden. Dat scheelt natuurlijk ook.
xDenies schreef:Mijn 208 heeft godzijdank een eco functie en 8 versnellingen (en automaat) dus dat valt gelukkig wel mee. Maarja, ik rij voornamelijk naar stal en dat is gewoon enkele reis richting de 50km. Dus alles tikt sneller aan. Gelukkig kan ik vlakbij stal enigszins goedkoper tanken maar daar staat ie nu ook op €2,05 .. en toen ging ik wel even janken hoor.
En om nu helemaal naar Essen te rijden loont echt gewoon niet.
Ben blij dat ik nu niet meer 80km enkele reis hoef te rijden vanwege het omrijden
Bellatrix schreef:xDenies schreef:Mijn 208 heeft godzijdank een eco functie en 8 versnellingen (en automaat) dus dat valt gelukkig wel mee. Maarja, ik rij voornamelijk naar stal en dat is gewoon enkele reis richting de 50km. Dus alles tikt sneller aan. Gelukkig kan ik vlakbij stal enigszins goedkoper tanken maar daar staat ie nu ook op €2,05 .. en toen ging ik wel even janken hoor.
En om nu helemaal naar Essen te rijden loont echt gewoon niet.
Ben blij dat ik nu niet meer 80km enkele reis hoef te rijden vanwege het omrijden
Ik ben jaloers op jou 208!
Ik heb de 108 en wil zo graag een upgrade...
Zertab schreef:Pff vind dat echt ver. Ik vind 15 minuten rijden met de auto al ver. Nu ben ik ook altijd verwend geweest met paarden die nog dichterbij stonden. Dat scheelt natuurlijk ook.
Bellatrix schreef:Ja, kost wat.
xDenies schreef:wat jammer dat je relatie over is!Sirius_ schreef:Ik rijd ineens met mijn eigen auto 120 km meer op een tank haha. Dus dat is een retourtje gratis voor dezelfde prijs. Normaal rijd ik namelijk alleen stadskilometers maar ik rijd nu 2 tot 3x per week met mijn auto naar stal (snelweg) en een van de kinderen gaat naar dagbesteding aan de andere kant van de stad (wederom snelweg).
In het weekend pak ik mijn man zijn auto, die heeft een tankpas van de zaak. Maar inderdaad geen kleine tank, dat is elke keer weer even slikken.
Staat tegenover dat ik nu elke week moet tanken en voorheen maar 1x per maand
Ik tankte ook iedere week. Mijn vriend woonde vlakbij stal maar dat is helaas uit - dus dat scheelt één retourtje. En ik fiets nu 3 van de 5 werkdagen naar mijn werk dat scheelt ook aanzienlijk. Die korte ritjes zijn het duurste. Snelweg is ook beter voor onze auto's haha.
Dus ik voel je!Zertab schreef:Pff vind dat echt ver. Ik vind 15 minuten rijden met de auto al ver. Nu ben ik ook altijd verwend geweest met paarden die nog dichterbij stonden. Dat scheelt natuurlijk ook.
Alles voor het beestje!