Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Patrick_ schreef:Dressuurzadel blijft een probleem, daarbij denk ik ook dat western rijden beter bij hem past.
Zeker gezien zijn medische achtergrond en daardoor zijn mankementen.
Even bij kletsen!
xDenies schreef:@ Mondy,
Oh gaaf!
Ik ga maandag en mijn (ex)-collega en vriendin werkt sinds kort bij Rieky, en die komt maandag
ook gezellig even buurtenEven bij kletsen!
Heb in ieder geval veeeeeeeeel verzorgingsprodukten nodig
Heb sporen en sporenriemen, een bit, een blouse en cowboy magic gescoord. Boots wilde ik wel maar helaas hadden ze mijn maat niet staan van degene die ik wilde (ariat fatbaby)
maar hoorde dat er weinig verkoop paarden waren dit jaar. My_Little_P schreef:[/quote]xDenies schreef:@ Mondy,
Oh gaaf!
Ik ga maandag en mijn (ex)-collega en vriendin werkt sinds kort bij Rieky, en die komt maandag
ook gezellig even buurtenEven bij kletsen!
Volgens mij weet ik over wie je het hier hebt... Wil zij komend jaar toevallig cutting gaan rijden?
Ik ga morgenochtend even naar Arthur en hoop daarmee de drukte te vermijden...Heb in ieder geval veeeeeeeeel verzorgingsprodukten nodig
![]()
Moet je dan nog de training aanpassen zo vlak na een behandeling?
Maar op sommige plekken in het bos was het ook echt niet leuk meer hoor...heel modderig en diep...