Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daihyo schreef:Mijn vraag was voor sevke bedoeld

Daihyo schreef:Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Maar meer omdat je aangaf jaloers te zijn op uitrijmogelijkheden vroeg ik me af of en hoe je dat deed.
Renbaan lijkt me ook heel tof. Gewoon even lekker ongecompliceerd gas geven.

we hebben uberhaupt geen faciliteiten (geen bak of longeercirkel) dus je enige optie is naar buiten.
binnenkort als ik tijd heb even een nieuw pad uitproberen 

juniper schreef:@Zertab: Pas maar op, dadelijk komen we allemaal bij jou op stal staan!
@Daihyo: Dat past zo in een nummer van Alanis Morisette! Maar met een beetje geluk kun je volgend jaar toch wel naar buiten?
Daihyo schreef:germie schreef:Nu word ik wel nieuwsgierig naar de website van de stal waar je staat, haha. Even gluren bij de buren zeg maar. Want het klinkt wel heel luxe.
Luxe voor de mens dan. Maar voor de paarden….

ik heb een buitenbak met verlichting die 90% van de tijd goed te gebruiken is. De paarden staan 24/7 buiten met schuilstal, verharding, paddock en toegang tot een weiland. En binnen een paar honderd meter stappen zit ik in het bos, de zandwegen beginnen 100 meter verderop. Er zijn hier meerdere natuurgebieden waar je heen kunt te paard. Geen uitgestrekte beroemde gebieden, maar wel mooi.