Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan deze week nog even wat meer dressuurmatig rijden want ponylief loopt zaterdag mee met de wereldkampioenschappen studentenruiters dressuur
(klinkt spannender dan dat het is haha, ze loopt in de voorronde en dat is ongeveer L2 dressuur niveau).
En half januari komt mijn testzadel van Freemax 
Geen leuke grapjes.

Roxy is een hele tijd niet gereden dus die zijn we rustig aan het oppakken, ik heb er nu weer 2x op gezeten en dat gaat eigenlijk heel fijn
Leuke uitdaging erbij!
).
) een keer naar Arthur's geweest en heb daar wel 50 paar laarzen gepast volgens mij
Uiteindelijk met hele normale Ariats vertrokken, maar die heb ik wel een aantal weken met plastic zakjes om mijn voeten aan moeten trekken, anders kreeg ik ze alsnog niet aan
Arthur zei toen tegen mij: er is nog nooit iemand zonder laarzen vertrokken, dus jij ook niet vandaag. En toen ging er voor mij iemand weg die niks paste
(oke, ze hebben wel besteld voor haar, maar toch).
En ohja! Ik zag zadeltassen op het filmpje, als die leuk geprijsd zijn dan wil ik die ook!
Ze neemt wat pads meezodat ik even kan kijken en voelen en dan ga ik de 31e (omdat ik gewoon de hele week moet werken...) kijken voor wat blankets en een nieuw hoofdstel zodat ik niet steeds hoef te wisselen met bit. Ik rij regelmatig op het trensje maar op die billy allen shank loopt ie gewoon veel fijner. Rustiger in zijn mond. Hoofdstel is ook een beetje omdat er iets te vieren is
Succes dan Marlou! Ik ga gewoon de laatste
Benieuwd of er dan nog wat is haha, of dat de hele winkel al bijna leeg is.

kleurtje is Classic Champagne, Nanda.