Weer een Canon. Ik ben verziekt met deze. Zat er wel aan te komen hoor. Ding is 10 jaar oud en moet enorm veel clicks hebben. Ik denk dat ik voor een occasion van Kamera Express ga. Ik doe geen shoots meer. Maar wil er ook weer niet op achteruit. Dus ik denk een 50D of 60D. Iets nieuwe model, maar wel in dezelfde serie (heb nu een 30D).
Fijne kerst allemaal nog (beetje laat) en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Wij zitten op het moment in Spanje, woensdag komen we terug en donderdag gaan wij naar Arthurs Dan deze week nog even wat meer dressuurmatig rijden want ponylief loopt zaterdag mee met de wereldkampioenschappen studentenruiters dressuur (klinkt spannender dan dat het is haha, ze loopt in de voorronde en dat is ongeveer L2 dressuur niveau).
En volgende week naar Amanda en een lesje bij Wendy v. Osch En half januari komt mijn testzadel van Freemax
Gaaf topic Marlies! Amanda, wat balen zeg van je camera Geen leuke grapjes. Sanne, wat leuk dat jij ook voor de Freemax gaat!
Ik wil eigenlijk bij Arthurs ook heel graag boots kijken maar ik zie dat nog niet goedkomen. Ik heb hele brede voeten (breedtemaat K in normale schoenen, die zijn alleen in speciaalzaken verkrijgbaar) en een hele hoge wreef, dus laarzen is sowieso al heel lastig voor mij. Echt jammer. Kan ook niet zomaar iets uit Amerika bestellen op de gok want de kans dat het niet goed zit is zo groot. Iemand nog een tip?
Ah bedankt Amanda voor de tip! Hopen dat ze er daar nog wat van hebben donderdag
Marlies, smalle voet is ook niet altijd makkelijk volgens mij. Ik duim voor je dat hij wat heeft!
Denk niet dat er echt foto's komen, we hebben om 19u in de avond les dus dat is wel een beetje lastig foto's maken. Misschien wat filmpjes als er iemand mee komt. Hier is het heerlijk weer, graad of 15-16 overdag
Oh ik heb trouwens nog wel iets leuks Eline en ik doen mijn oude western bijrijdpaardje quarter Roxy en haar dochter Jaycee (die is bijna 2, zilveren boktveulen 2015 dus misschien kennen jullie haar wel) verzorgen/rijden. Was niet helemaal gepland maar soms lopen dingen gewoon zo Roxy is een hele tijd niet gereden dus die zijn we rustig aan het oppakken, ik heb er nu weer 2x op gezeten en dat gaat eigenlijk heel fijn Leuke uitdaging erbij!
Iedereen die bij Arthur's gaat shoppen: veel plezier alvast! Dit jaar sla ik over, ik wil al mijn geld aan de kant zetten voor een zadel. Pas als ik een zadel heb wil ik weer andere dingen gaan kopen (zadeltassen, fijne uitrijdeken die om een westernzadel past en kan vast nog wel andere dingen bedenken ).
Hebben jullie verder een beetje een leuke kerst gehad? Gister hebben wij lekker een buitenritje gemaakt met een stalgenoot en vandaag gewerkt in de bak en dat ging lang niet zo slecht! Alleen dat al maakte het een heerlijke kerst
BrittS
Geplaatst: 27-12-16 09:02
Kwa voeten heb ik ook brede voeten met een hele hoge wreef, krijg enkellaarsjes meestal al niet eens aan. Ik ben in alle rust (dus niet met de sale ) een keer naar Arthur's geweest en heb daar wel 50 paar laarzen gepast volgens mij Uiteindelijk met hele normale Ariats vertrokken, maar die heb ik wel een aantal weken met plastic zakjes om mijn voeten aan moeten trekken, anders kreeg ik ze alsnog niet aan Arthur zei toen tegen mij: er is nog nooit iemand zonder laarzen vertrokken, dus jij ook niet vandaag. En toen ging er voor mij iemand weg die niks paste (oke, ze hebben wel besteld voor haar, maar toch). Ik zou dus zeker ergens een keer rustig gaan passen waar ze heel veel hebben.
Wat leuk Olina! Heb je een foto van Roxy en Jaycee?
Ik ga woensdag met mijn moeder naar Arthur's, wil graag nog een goede pad, ik denk dat ik voor een vilten pad ga. Verder gewoon lekker rondkijken en waarschijnlijk neem ik ook nog wel een blanket mee.. En ohja! Ik zag zadeltassen op het filmpje, als die leuk geprijsd zijn dan wil ik die ook!
Zadeltje wordt vandaag al geleverd Ze neemt wat pads meezodat ik even kan kijken en voelen en dan ga ik de 31e (omdat ik gewoon de hele week moet werken...) kijken voor wat blankets en een nieuw hoofdstel zodat ik niet steeds hoef te wisselen met bit. Ik rij regelmatig op het trensje maar op die billy allen shank loopt ie gewoon veel fijner. Rustiger in zijn mond. Hoofdstel is ook een beetje omdat er iets te vieren is
Voor de rest... Ik heb nog geen boots, dus wie weet als iets leuks zie
Ik ga vandaag naar Arthur, ik hou mijn hart vast maar vandaag kwam het beste uit. Ik heb van die spoor rubbers nodig want ik word gek van het geklapper. Nieuwe spoorbandjes, kijken naar laarzen want de mijne zijn te groot dus die doenio dan weg voor twee tientjes. Verder kijken of ze voor mijn proff choice singel een bontje hebben en voor de rest zien we wel.
Roxy en Jaycee zijn inderdaad onze nieuwste uitdaging. Desiree zal vooral lekker met Roxy weer gaan rijden en ik ga de eigenaresse wat helpen met Jaycee wat grondwerkbasis bijbrengen. Ik vind haar echt mega leuk
Ze is echt super knuffelig en gezellig, maar heeft ook nog wel wat te leren. Maar echt een heel fijn karakter om wat mee te gaan doen. Super veel zin in.
Ik zou inderdaad ook wel aan de westernboots willen... maar man o man wat een geld en de meesten zitten nog niet eens echt comfortabel. De meesten passen mijn voet ook echt niet.
Marlou, ben benieuwd of je een beetje kan slagen!
Sanne, superspannend met het zadel! Wel foto's laten zien he
Marlou_
Geplaatst: 27-12-16 15:19
Ik leef nog! Net thuis. Heb langer in de rij gestaan dan dat ik rondliep in de winkel whahaha! Op sommige stukken viel het mee met de drukte maar in due smalle gangetjes stropte het allemaal op.
Had naar laarzen gekeken maar heb echt niets moois gezien. Een paar was 119 euri maar die zaten niet heel fijn en de rest was vooral Ariat en daar heb ik te smalle voetjes voor. Broeken vond ik niet heel bijzonder. Wilde ook nog een bontje voor mijn proff choice singel maar die hadden ze niet. Uiteindelijk alleen spoorbandjes en die rubbers voor je sporen gekocht.
Lekker in Spanje Olina en Aleeneh? Leuk paardje op de foto, wat voor kleur is dat eigenlijk?
Nou heb je hem binnen gekregen vandaag minimus?
Ik ga morgen naar Arthur, gewoon kijken wat het is en misschien voor broeken en laarzen. We gaan het combineren met een bezoekje aan Oirschot, daar staat een pony die ik verkocht heb en graag weer eens wil zien.....Dus als we dan toch vanuit Drenthe naar Brabant gaan
Was ook even naar Arthurs voor eerst was Indd best druk maar te doen heb bijna m'n show outfit gescoord alleen nog een broek we mogen alleen aan de hand showen meneer is nog 9 maanden maar 2017 gaan we mooi hihi Helemaal happy:) Ow ja en z'n halster moet ie nog even groeien hihi