Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:Dan passen jullie perfect bij elkaar, Sirius!
Jongens, ik mag in oktober op koeienclinic bij Wendy van Osch. Er viel iemand uit en ik mocht in het gat springen. Heb er enorm veel zin in en vind het ook een tikje spannend, want nog nooit gedaan. Heb uiteraard alle filmpjes op YouTube zitten kijken. Gelukkig lees ik op Bokt dat Wendy een enorm fijn mens is, dus daar hoop ik dan maar op![]()
.
xDenies schreef:Zertab schreef:En het dan allemaal gek vinden dat de paardensport zo onder vuur ligt... als er mensen zijn die dit blijven doen met deze temperaturen
Ik was van de week ook heel verbaasd dat ik iemand met de hond zag fietsen. Ja oké het was ochtend, maar het was toen al 26 graden 's ochtends ....![]()
Zertab schreef:juniper schreef:Zo, mijn speklap is zadelmak.
Knappe Tulip!
Skyla schreef:Ik ben hier weer even met een vraag.
Ik heb een quarter merrie met papier en zou ze graag willen laten dekken door een paint. Bedoeling is om een veulen met vlekken uit te komen maarja fokken is gokken dus het kan evengoed ook effen worden. Nu was mij verteld dat een bont veulen dan met de dekbon het apha in kan maar wat als het effen is? Wordt dit veulen dan een 'effen' paint? Want die bestaan dan ook weer al vermoed ik dat die dan uit 2 paint ouders komen? Of zit ik dan met een veulen zonder papier?