Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Nog wat koeienspam, haha. Was leuk om eens te doen. Paard was overigens helemaal kapot, terwijl we niet echt ruig gereden hebben of snel. Het tempo van rijden lag rond de 6km/uur. Maar de indrukken doen ook veel denk ik. Direct toen we van stal reden had ze al zoiets van er staat wat te gebeuren.
[ [url=m/70GzlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dcfV7h.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Daihyo schreef:Goud waard, dat soort paarden
Klopt, daarom ben ik ook zo blij met de mijne, niets is te gek. Heeft ook al meerdere ruiters geholpen.
Gerliev schreef:Ik ben echt slecht in meekletsen, maar ik zag de foto’s van Sirius, wat een gave foto’s!!! Prachtig hoor!
En ik zag voorbij komen dat Emma langzaam aan weer met Nova bezig kan, tof zeg en wat een mooie set heb je!!
Miereneter, volgens mij ga je met mij mee 7okt?![]()
24 september ben ik nog in twijfel of ik naar een wedstrijd ga inhand trail of naar een trail tuin bij de magnolia ranch. Probleempje met ik kan niet kiezen…..
germie schreef:Hier was het geen 30 graden gelukkig. Absolute noorden van het land. Meer dan 26.5 niet gezien overdag gelukkig, en dit was in de avond dus nog wat koeler. Met beetje wind. Het midden en zuiden was zondag veel heter. Maar het was niet koud. En daarna lekker beiden gedouched. Bij 32 graden rij ik ook niet. Wedstrijden gingen wel door, heb wat op fb voorbij zien komen qua knhs wedstrijden.
Het heeft hier vandaag flink geregend. Met onweer. Maar een goede nazomer mag van mij echt nog wel. 25 graden is lekker.
Komend weekend weer rijden is het plan. Morgen maar 18 graden meer zegt het weerbericht.