Aleeneh schreef:[ [url=m/fQsTOX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat staat dat rode touwhalster Mish gaaf!
Boomloos zegt idd niet alles en is ook niet altijd even makkelijk. Lees maar eens in dat topic....maar tot nu toe zijn wij super tevreden. Ben het wel met Amanda eens dat de Freemax meer semi-boomloos is.
Die kerstsale van Arthurs, wat lees ik daar veel over. Scheelt dat echt? Het is geloof ik zo'n eind rijden voor mij, maar ik ben wel nieuwsgierig.
Olina (ben ff je echte naam kwijt) ik denk dat een maatje groter idd ook fijner zal wezen en zoals DD al zegt....je paardje Olina kan het zo te zien wel hebben.
Ja ik vind Paulette echt fijn.
De les ging op zich wel fijn. Felix droeg zichzelf al veel meer en liep grote stukken heel mooi in houding. Ook is hij krachtiger vanachter geworden. Kortom we zijn op de goede weg en we hebben ons huiswerk goed gedaan. Alleen had ik vandaag zo'n moeite met een volte linksom, dat hebben we nog nooit zo gehad, voelde mij zo stom, ik kreeg Felix nauwelijks van de hoefslag. Gelukkig hielp Paulette mij goed en werd het echt wel beter. Rechtsom ging juist super. Mijn lijf is aan de linkerkant blijkbaar niet zo soepel en vandaag dus extreem tot uiting. Het achterwaarts ging juist heel goed. Gewoon ook met een losse teugel en Paulette vond het ook echt vooruit gegaan. Ook de galop wordt steeds beter. Verder weer oefeningen gekregen om mee aan de slag te gaan. Ben weer helemaal gemotiveerd om bezig te gaan.
Binnenkort maar weer eens een buitenritje, de laatste is alweer te lang geleden ivm tijd en koud weer.