Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat leuk van die cavalettilessen trouwens! Ben benieuwd hoe Jim dat gaat doen 
Ligt eraan hoe het bevalt, als het bevalt kan ik me wel voorstellen dat we er wel eens vaker heen gaan

Ik was ook alleen dus niemand die mij even kon helpen...maandag heb ik les, moet Alice maar even helpen...
Wat als hij weer bokte? Ik ben niet zo'n held meer...

heb eerder western gereden maar ook al een tijdje niet... maar het ziet er naar uit dat we wellicht toch die kant op gaan dus ik kom maar weer eens meekletsen
zal me straks wel eens voorstellen voor de mensen die me niet (meer) kennen.
Van de week dus een les met hulpmiddelen gehad, wat denk je, loopt die etter voor de les zo netjes voor me uit de trailer in
Evengoed nog gelest, want heb toch een plan nodig voor als we weer ergens staan en graag naar huis willen. Dus met twee lange lijnen aan de trailer en die rustig sluiten achter hem en op die manier druk geven, druk weg bij voorwaartse beweging. In het begin deed hij wel even een beetje moeilijk en kwam hij tegen de druk in, maar toen hij snapte wat de bedoeling was was hij zo makkelijk te laden! Super fijn! Heb goede hoop dat we 10 december als we weer les van Peggy hebben niet weer 2 uur staan..

Allebei verschrikkelijk leuke paarden, die ik destijds alleen maar achtergelaten heb omdat ik verhuisde. Toen nog een quarter bijgereden, en daarmee gestopt toen we de auto weg moesten doen.
en ja, ze is nog zo jong, dan blijf je toch hannesen met zadels. Eerlijk is eerlijk, mijn rijstijl is toch een beetje een mix van alles door elkaar heen hoor
Maargoed, ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ik ooit nog wel weer terug wilde naar western... en nu begon Desiree er ook over dat het bij haar ook wel jeukte nu, en toen hebben we de knoop maar doorgehakt.

j toen ik erachter kwam dat netflix het 3 de seizoen nu ook heeft. Helaas heb ik die natuurlijk alweer uit voordat ze een ander seizoen hebben