[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:00

is er alweer nieuws...?

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:08

hoi Francis,
vandaag ben ik gaan kijken bij dat paardje, het is fly helaas niet.
Het zwarte paard is idd een fries en de paint heeft donkere vlekken.
Ik ga je flyer uitprinten en zorg ervoor dat deze in de hoek groningen, drenthe en friesland te hangen komt.
ook zal ik een handelaar vragen om uit te kijken naar haar.
Heb je toevallig ook al aan paardenmarkten gedacht??????
In september(tijdens de nk) is er een paardenmarkt in Roden en in oktober in zuidlaren.
Ik ben beide dagen vrij, en ga er heen, ik zal extra goed uitkijken,
maar misschien is het handig als meer bokkers uit het noorden naar deze markten toe gaan???
En probeer ook een de paardenmarkt in Utrecht.
hoop dat ik een steentje bij kan dragen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:53

ik ga ook naar zuidlaren toe . heb het al doorgegeven aan een vriendin van me die veel op de weg zit....
zal zien of ik die flyer ergens kan uitprinten....

Reen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:58

Is er al nieuws?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:16

ik wil nieuws!!! ik wil nieuws!!!! ik wil nieuws!!! Hyper!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:18

Mensen, kan iedereen even ophouden met om nieuws vragen? Als het er is staat het vast binnen 5 minuten in dit topic. Het topic word erg onoverzichtelijk met al die posts die alleen maar roepen om nieuws...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:50

Sorry hoor! Ik leef alleen maar mee (al weken)!!! Er lijkt nu eindelijk schot in te komen, dan worden we (zo'n beetje iedereen hier, vooral iedereen die helpt) nieuwsgierig!!! Zo snel als het vanmiddag ging met de nieuwe berichten, zo traag komen er nu nog nieuwe berichten bij... Verward

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:02

Citaat:
Zo snel als het vanmiddag ging met de nieuwe berichten, zo traag komen er nu nog nieuwe berichten bij... Verward

Dat vind ik ook, het is wel in eens heel stil hoor!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:15

Ik denk dat als er echt concrete aanwijzingen zijn, dat ze die hier niet op bokt gaan zetten totdat Fly in veilige handen is, mbt. eventuele meelezers...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:20

Eerlijk gezegd vraag ik mij af of ze wel op een paardemarkt aangeboden zou worden. Zeker als het een gezocht paard is.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:23

Fly is nog niet gevonden .
Zogauw er wat bekend is horen jullie het per direct!!!!
Ik snap dat het lang duurt,maar als het contactpersoon niks hoort,
kan ze ook nog niks vertellen,heb geduld............

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:24

Leo_American schreef:
Ik denk dat als er echt concrete aanwijzingen zijn, dat ze die hier niet op bokt gaan zetten totdat Fly in veilige handen is, mbt. eventuele meelezers...

Daarr zat ik ook aan te denken, ik denk dat ze erg dicht bij zijn.

Cornelie gefeliciteert! Pling

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:33

Het is momenteel even wat stiller idd, ik wil graag nieuws brengen maar ik moet ook afwachten.
Helaas kon ik vanmiddag niet op bokt, dus kon het ook niet schrijven, maar liet wel netjes aan Anya weten dat er nog geen nieuws was

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:05

Kim is samen met Monnik sinds vanmiddag maar ze zijn er nog niet uit.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 21:28

Kim heeft mij eerder vanavond gebeld. De plaatsen waar ze tot nu toe geweest zijn leverden niets op. Wel wat ideeën en tips gekregen, maar niets concreets nog. Ze zouden nog twee plekken natrekken voor ze weer naar huis zouden gaan, maar daar heb ik nog niets van gehoord.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:29

Ik wel, ze zijn nog bezig

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 21:46

Jeetje... nú nog! Ik kan er echt niet bij hoor... zó geweldig... hoe kan ik jullie ooit bedanken voor alles wat jullie doen...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:49

Inmiddels geven de dames aan, te gaan stoppen voor vandaag.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:51

Door gewoon dit tot een goed einde te laten komen Francis.
Een mooi leven voor Fly weer, dat is dank genoeg straks.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:57

holly schreef:
Door gewoon dit tot een goed einde te laten komen Francis.
Een mooi leven voor Fly weer, dat is dank genoeg straks.

Amen! Lovers OK dan!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:28

Francis schreef:
Door beide berichten dacht ik aan de loods die achter de containerstal staat op het oude weitje en besloot de buurman naast het weitje te bellen.
En wat zegt die buurman... ze staan aan de Birkstraat!
Als je vanaf het weitje richting Soest gaat links, vlak voor de Avia-pomp staat een klein huisje (is ergens voor gebruikt, niet echte een woonhuis geloof ik...) Daar zouden ze in een grote wei lopen. Hij heeft ze daar gezien, maar kreeg ze ook pas later in de gaten. Maar volgens hem lopen ze daar dus al in ieder geval een week of 3. En alle 3 had hij het over (ik weet dus niet of dat de drie volwassen paarden zijn, dus incl hengst en zonder veulen, of dat het de merries met het veulen zijn).

Is er iemand die daar vandaag nog kan kijken??
't Zal toch niet waar zijn dat we er met onze neus bovenop zitten... (klopt wel weer volgens dat eerste bericht... staat daar soms ook een schuur/loods o.i.d. Dat ze bijv. een uurtje naar buiten gaan en verder op stal staan ofzo).
Het hooi op het oude weitje heeft de eigenaar inderdaad gebracht overigens. Dat zal dus wel baal voor baal naar de verblijfplaats van de paarden gebracht worden.

Ik ben toevallig vandaag nog over die weg gereden. Heb niks gezien op een bruinbont paardje aan de andere kant van de weg na, NIET FLY. Heb juist op de weilanden aan de kant van Fly's oude stal (en overzijde) gelet. Staan veel paarden maar een andere bonte dan een Tinker kon ik er niet uithalen. Er is ook een stuk weiland wat erg diep naar achter loopt.
Zelf ben ik ook bang dat ze binnen staan/gehouden worden. Niet zo gek als er massaal naar ze gezocht wordt. Ik ga morgen nog even kijken als ik het trek, zit weer met migraine dus ben niet erg in staat.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:35

Soory, mn tekst ff weggehaald en ingekort om geen problemen te veroorzaken.

Nou ik ben inmiddels weer thuis en verdorie geen Fly gezien..Monnik kwam mij eind van de middag helpen en het was reuzegezellig en spannend, ze nam lekker wat broodjes en cola voor me mee, want ik wist niet dat dit zoveel tijd in beslag zou nemen, haha. Ik kan helaas niets zeggen over waar we geweest zijn, degene die ingelogd zijn op het Flyforum kunnen het daar meelezen. Excuses voor het ongemak, maar achteraf zullen jullie snappen waarom.
Veel lieve bewoners hebben mij geholpen daar en er is zelfs een man met me mee gegaan, zodat ik niet alleen hoefde.
Tips binnen gekregen en die hebben we nagetrokken, helaas leverde die weinig op. Er zijn nog een aantal mogelijkheden en daar gaan Monnik en ik hoogstwaarschijnlijk van het weekend voor op stap, maar laten jullie dat uiteraard weten.

Heel erg bedankt allemaal en nogmaals sorry dat ik niets kan zeggen hier over het waarom en waar, maar dit werd mij vriendelijk verzocht met erg goede redens.

Oja Pervinco, Holly keek af en toe mijn inbox na en ze vertelde mij dat je een lief Pbtje had gestuurd, dank je.

Nou als me er iets te binnen schiet, ik meld het gelijk. Ik ga nu eerst ff bijlezen hier en dan naar het FLyforum.
Bedankt allemaal en met name aan Holly en Monnik!
Laatst bijgewerkt door Amy77 op 31-08-04 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:36

Oja, ze staan niet op het weitje bij dat huisje, heb er gekeken met een man en ben erin geweest.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:38

Francis schreef:
Jeetje... nú nog! Ik kan er echt niet bij hoor... zó geweldig... hoe kan ik jullie ooit bedanken voor alles wat jullie doen...

Hihi, graag gedaan hoor ennuh, je bedankt me genoeg als ze terecht is en de mogelijkheid er is ik dr ff een appeltje mag komen brengen..

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:47

Kimberley77 schreef:
Hihi, graag gedaan hoor ennuh, je bedankt me genoeg als ze terecht is en de mogelijkheid er is ik dr ff een appeltje mag komen brengen..

edit anya: op verzoek tekst verwijderd i.v.m. teveel info