Hoe lang is het nu geleden dat je verhuisd bent? Voor ons ongeveer 3 maanden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grani kijkt ook altijd naar de uitgang als we daarheen rijden en draait zijn hele hoofd die kant op. 
maar dat went snel
en zooooo stoer dat je meteen terugkrijgt wat je vraagt. En als ik het verkeerd deed, liet hij dat ook meteen zien. Confronterend, maar heel erg leerzaam. En nu lekker weer zelf verder knutselen
die hele kant kan soms heel eng wezen. Nou ja, wanneer ik gewoon dom Door doe, is er later niks meer aan de hand. Is soms met logeren ook zo, haha, dan rent hij daar echt weg en kijkt hij alsof hij elk moment besprongen kan worden. Hij is ooit daar eens geschrokken Door de buurman en blijkbaar verwacht hij de buurman daar dus vaker.troi schreef:Een mooie truc (van warwick schiller) tegen dat trekken naar de uitgang is trouwens standaard bij de uitgang een moeilijke oefening doen, als je rust neemt dat altijd doen aan de andere kant vd bak en ook nooit afstijgen bij de uitgang vd bak. Zo maak je er een 'vervelende' plek van en leren ze het vaak vrij rap af als je het veel toepast.
Leuk al die oefeningen te lezen!

(niet voor wat ze aanbieden maar het is wel veel geld om neer te leggen). Ik hoop dat het ook niet nodig zal zijn.
Heb gewoon weinig zin om in de stromende regen al te beginnen, als ik eenmaal rij dan gaat het wel hoor, maar als ik maar droog op stap
denk dat ik dan failliet ga aan dekens dan.