Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en stiekem durf ik niet :") Straks heeft Rieky allemaal van die gevoelige paarden staan

verbazingwekkend

ladypaard schreef:[ [url=m/Kd85DJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
verder 100% aanwezigheidsverplichting.
begint dus 7 november en dan om de 3 weken zo ongeveer
duurt van 14.00 tot 18.00 uur, Vorstenbosch
edit @Troi: papiertje als extra toevoeging op je normale instructeursdiploma , ofwel onderscheidt.
Enne zelf ben ik gewoon een enorme bangeschijtert, na moeilijke tijd, bang om te falen, en al 2 jaar niet echt op andere paarden gereden
Kosten zijn trouwens minder geworden dan toen FNRS nog de cursus aanboodverbazingwekkend

Mijn moeder kwam op het geweldige idee om Armani's hoofdstel (Het hoofdstel van de foto's de vorige keer) mee te nemen.
heeft nu door dat hij zijn hoofd omhoog kan doen. Hij loopt zelf nueenmaal liever niet verzameld als verzameld. Spike is overbouwd en alhoewel hij behoorlijk wat spieren begint te kweken, vind hij met zijn hoofd wat hoger lopen plezieriger. Dat betekent niet dat het luier kan zijn zonder hoofdstel hij moet juist harder werken. In tegenstelling tot met hoofdstel rijden, zweet hij bij zonder hoofdstel rijden veel meer bij zijn oren. Omdat ie veel meer moet nadenken
. En aan zijn hoofd en verzamelt lopen gaan we weer verder met werken, maar wél met bit.
Ik vind alleen wel dat je pad niet de beste vorm heeft voor onder jouw zadel. Deze pad is meer bedoeld voor een roundskirt, want eigenlijk moet een pad overal minstens 5 cm uitsteken om de druk correct te verdelen.